Oggiwara'en Svart 29.November.2023 Link til dette innlegget Svart 29.November.2023 (redigert) Kaftein ØL skrev for 11 timer siden: Hei, det stemmer at jeg kan tilby thruster fra Craftsman. De har kommet med en helt ny modell nå, for 150 mm tunnell. Passer fint på Summer family, master, nidelv 26 o.li. BP-medlemmer kan få https://junkermarine.no/produkt/craftsman-60-12v-baugpropellpakke/ denne pakken for kun 11000 (12000 for hekkthrusterpakken) kr så langt lageret rekker. Har solgt disse thrusterne i 15 år, aldri noe problemer. Jeg har en helplanende Selby 27, som er grunn i baugen/baugpartiet. De båtene du nevner er snekker og halvplanere med litt mer dybde i baugen. Må høre litt med andre med Selby 27 evt. 880 modellen eller tilsvarende båter, samt gjøre noen målinger i forpiggen før jeg bestemmer meg. Men prisen er det ingenting å si på. @Kaftein ØL Har du pris på pakken med 40-modellen med 110 mm tunell om den skulle bli aktuell? Redigert 29.November.2023 av Oggiwara'en glemte utfyllende opplysninger (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Oggiwara'en Svart 29.November.2023 Link til dette innlegget Svart 29.November.2023 Kan trøsterne fra Craftsman monteres lagt litt på siden eller må de stå rett opp, @Kaftein ØL ? Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 29.November.2023 Link til dette innlegget Svart 29.November.2023 Går greit å montere dei litt liggende.men da må dei støttes opp. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.