Jump to content

Støpe tunell og montere baugpropell Summer Family

LarryLiar

Recommended Posts

Kaftein ØL skrev for 11 timer siden:

Hei, det stemmer at jeg kan tilby thruster fra Craftsman. De har kommet med en helt ny modell nå, for 150 mm tunnell. Passer fint på Summer family, master, nidelv 26 o.li.  BP-medlemmer kan få https://junkermarine.no/produkt/craftsman-60-12v-baugpropellpakke/ denne pakken for kun 11000 (12000 for hekkthrusterpakken) kr så langt lageret rekker. Har solgt disse thrusterne i 15 år, aldri noe problemer.  

Jeg har en helplanende Selby 27, som er grunn i baugen/baugpartiet. De båtene du nevner er snekker og halvplanere med litt mer dybde i baugen. Må høre litt med andre med Selby 27 evt. 880 modellen eller tilsvarende båter, samt gjøre noen målinger i forpiggen før jeg bestemmer meg. Men prisen er det ingenting å si på.
@Kaftein ØL  Har du pris på pakken med 40-modellen med 110 mm tunell om den skulle bli aktuell?

Redigert av Oggiwara'en
glemte utfyllende opplysninger (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...