Jajadahørman Startet 17.August.2021 Link til dette innlegget Startet 17.August.2021 Hei, har en mercury 50hk 2005 mod. Har hatt noe bensintilførselsproblemer. Men nå er det bensin. Fungerte fint i hele 2 min. Så kjører den ikke på maks kapasitet. Vil ikke gå onkelig og hører ut som en traktormotor når den kjører. Vet ikke hva det er, tenker dårlige pluggheter, ikke nokk luft til bensin eller nødmodus av noen slag. Noen som hvet hva problemet kan være? Noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 17.August.2021 Link til dette innlegget Svart 17.August.2021 Er bensinen fersk? 95 oktan som har stått en vinter er ikke fersk, 1 måned gammel er fersk. Bare for å sette ting i perspektiv. Har den i ditt eie gått fint og på rett turtall? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Jajadahørman Svart 17.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.August.2021 Bensinen er fersk ja, den gikk fint i noen minutter. Så skulle jeg på land en snartur så fungerer den ikke som den gjorde. Hos forje eier av motoren gikk den fint. Turtale er gikk fint men nå vil den ikke over et viss punkt. Høres ut som den putrer. Sitér dette innlegget Link to post
Jajadahørman Svart 17.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.August.2021 Det e bare når den e i gir at det bi sån. Når man rus motorn på tomgang e det rett lyd Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 17.August.2021 Link til dette innlegget Svart 17.August.2021 Det høres litt ut som de gangene jeg har hatt vann i bensinen og det har lagt seg vann i forgasser. Hva har bensintilførsel-problemet vært tidligere? Hvordan løste du det? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.