Jump to content

Edit History

Steihy

Steihy

Betryggende å lese gode brukererfaringer. På brukerbloggen rapporteres en del utviklingsutfordringer, særlig i forbindelse med oppdateringer. Det virker som problemene blir raskt løst, og at folk er veldig fornøyde.

I likhet med flere her synes også jeg at forretningsmodellen er noe sær. Full betaling på forskudd, jeg får ikke Core før Display2 er ferdig selv om Core er på lager og jeg har betalt for den, etc...Core funker jo godt sammen med nettbrett, jeg har nå bedt om å få den asap, så får vi se.

De har lagt opp til et leveringsskjema basert på produksjonskapasitet, der det på forhånd er beregnet når de forskjellige partiene - batchene - skal være ferdige. Det er ikke sagt noe om hvor store partiene er, eller om produksjonen er avhengig av bestillingsvolum. Det er litt merkelig at batch 1, til levering i april, var fulltegnet i det forhåndsbestillingen ble åpnet, altså i realiteten ikke tilgjengelig for oss som sto på liste. Batch 1 må ha vært veldig liten, muligens symbolsk. Og så holder de enda på å fylle batch 2, to uker etter at bestillingen åpnet.

Så min - forhåpentligvis ubegrunnede - frykt, er at bestillingene er for få til å sette i gang produksjon, og at det blir forsinkelser.

Er det noen som vet om noen faktisk fikk bestille i batch 1? Som vet noe mer om fremdriften?

Steihy

Steihy

Betryggende å lese gode brukererfaringer. På brukerbloggen rapporteres en del utviklingsutfordringer, særlig i forbindelse med oppdateringer. Det virker som problemene blir raskt løst, og at folk er veldig fornøyde.

I likhet med flere her synes også jeg at forretningsmodellen er noe sær. Full betaling på forskudd, jeg får ikke Core før Display2 er ferdig selv om Core er på lager og jeg har betalt for den, etc...Core funker jo godt sammen med nettbrett, jeg har nå bedt om å få den asap, så får vi se.

De har lagt opp til et leveringsskjema basert på produksjonskapasitet, der det på forhånd er beregnet når de forskjellige partiene - batchene - skal være ferdige. Det er ikke sagt noe om hvor store partiene er, eller om produksjonen er avhengig av bestillingsvolum. Det er litt merkelig at batch 1, til levering i april, var fulltegnet i det forhåndsbestillingen ble åpnet, altså i realiteten ikke tilgjengelig for oss som sto på liste. Batch 1 må ha vært veldig liten, muligens symbolsk. Og så holder de enda på å fylle batch 2, til levering medio mai.

Så min - forhåpentligvis ubegrunnede - frykt, er at bestillingene er for få til å sette i gang produksjon, og at det blir forsinkelser.

Er det noen som vet om noen faktisk fikk bestille i batch 1? Som vet noe mer om fremdriften?

• Create New...