FredrikH Startet 18.August.2021 Link til dette innlegget Startet 18.August.2021 (redigert) Hei, har kjøpt meg en Ibiza touring 20 fra 2005 uten solseng. Vurderer å prøve å bygge en selv da prisen for en ny fra Ibiza var ganske stiv. Er det noen som har bilder og eller mål av original solseng? evt. om noen har en beskrivelse eller bilder av hvordan patentet ser ut? på forhånd takk! Redigert 18.August.2021 av FredrikH (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 19.August.2021 Link til dette innlegget Svart 19.August.2021 Jeg har hatt i mitt eie en Ibiza Touring 20 i tre år, riktignok en noe eldre modell, men solseng? Hvor da? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
FredrikH Svart 19.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.August.2021 Her er bildet fra Ibiza på putesettet 😊 Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 19.August.2021 Link til dette innlegget Svart 19.August.2021 Med andre ord er det snakk om å sy noen puter? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
FredrikH Svart 19.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.August.2021 Stemmer, må bygge rammen og sy puter. Sitér dette innlegget Link to post
morgull Svart 12.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2024 Hei. Fikk du ordnet deg solseng til Ibiza’en? Hvis ikke så har jeg et komplett ubrukt sett liggende som er tilsalgs eller jeg kan ta mål for deg hvis du ønsker å lage selv. Det er også noen lister som må skrus fast. Jeg har monteringsanvisningen. Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
Soervang Svart 14.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2024 morgull skrev On 13.6.2024 at 0.29: Hei. Fikk du ordnet deg solseng til Ibiza’en? Hvis ikke så har jeg et komplett ubrukt sett liggende som er tilsalgs eller jeg kan ta mål for deg hvis du ønsker å lage selv. Det er også noen lister som må skrus fast. Jeg har monteringsanvisningen. Solgt? Sitér dette innlegget Link to post
morgull Svart 15.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2024 Hei. Nei, ikke solgt Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
Soervang Svart 16.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2024 Har du bilder av putene? Hva tenker du i pris? Sitér dette innlegget Link to post
morgull Svart 16.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2024 Hei. Får av en eller annen grunn ikke lastet inn bildene som de skal. Blir sorte.. Hvis du gir meg tilbakemelding om tlf eller mail som kan jeg sende deg de direkte. Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.