Rookie_332 Startet 19.August.2021 Link til dette innlegget Startet 19.August.2021 Hvilke bruker du og hva er egentlig forskjellen på de 2 ? Bruker selv navionics og er super fornøyd spesielt appen på mob med å lage ruter og så synce dette opp mot kartplotter . Hvordan virker det på Garmin ? Kan du kjøre navionics map på en Garmin plotter ? Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 19.August.2021 Link til dette innlegget Svart 19.August.2021 Garmin eier navionics forøvrig så de blir nok likere og likere etter hvert som tiden går. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Landcrab Svart 19.August.2021 Link til dette innlegget Svart 19.August.2021 Garmin og Navionics har vel ganske likt kartgrunnlag nå som de har samme eier. Jeg vet i hvert fall Garmin-kartene har «Navionics Community» data nå. Jeg lager ofte ruter i Navionics på tlf/pad, også synker de til Garmin plotter med ActiveCaptain app-en. Det funker helt topp. Synes Navionics er mye bedre en på tlf/pad en ActiceCaptain kartfunksjonen, og det lille ekstra steget med å eksportere til ActiveCaptain er gjort på et blunk. Kartprogrammet som ligger i ActiveCaptain på tlf er dårlig greier sammenliknet med Navionics Sitér dette innlegget Link to post
Rookie_332 Svart 20.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.August.2021 Landcrab skrev for 8 timer siden: Garmin og Navionics har vel ganske likt kartgrunnlag nå som de har samme eier. Jeg vet i hvert fall Garmin-kartene har «Navionics Community» data nå. Jeg lager ofte ruter i Navionics på tlf/pad, også synker de til Garmin plotter med ActiveCaptain app-en. Det funker helt topp. Synes Navionics er mye bedre en på tlf/pad en ActiceCaptain kartfunksjonen, og det lille ekstra steget med å eksportere til ActiveCaptain er gjort på et blunk. Kartprogrammet som ligger i ActiveCaptain på tlf er dårlig greier sammenliknet med Navionics Ah så det går ergo ha navionics på mob lage ruter der så synce den over på Garmin kartplotter via Wi-Fi ? Sitér dette innlegget Link to post
Landcrab Svart 20.August.2021 Link til dette innlegget Svart 20.August.2021 Rookie_332 skrev 32 minutter siden: Ah så det går ergo ha navionics på mob lage ruter der så synce den over på Garmin kartplotter via Wi-Fi ? Korrekt Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 20.August.2021 Link til dette innlegget Svart 20.August.2021 (redigert) Jeg legger inn ruter på ipad og bruker den som oversiktsvindu, så har jeg Garmin kartplotter der jeg zomer inn på detaljer. Ruter planlegges hjemme eller på hytta Redigert 20.August.2021 av -morten- (see edit history) Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Rookie_332 Svart 25.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.August.2021 Landcrab skrev On 20.8.2021 at 7.13: Korrekt Nice takk ?? Sitér dette innlegget Link to post
Rookie_332 Svart 25.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.August.2021 -morten- skrev On 20.8.2021 at 8.00: Jeg legger inn ruter på ipad og bruker den som oversiktsvindu, så har jeg Garmin kartplotter der jeg zomer inn på detaljer. Ruter planlegges hjemme eller på hytta Ok ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.