Jump to content

Edit History

tobixen

tobixen

1 hour ago, tilplan said:

Hvis ting skal pakkes ned over tid er det jo mulig å bruke vakuumpakker som sveiser posene.

Jeg kjøpte for en stund siden en billigst mulig vakuumpakker av den typen som sveiser posene.  Med den ble det også av og til lekkasjer, det var mye styr for å vakuumpakke, og den er jo selvfølgelig dimensjonert for å vakuumpakke små porsjoner med mat, ikke for å vakuumpakke klær.

Kanskje det er mindre styr og mindre problemer med en dyrere vakuumpakker, samt at en dyrere/bedre vakuumpakker kan pakke større ting.  At posene ikke er gjenbrukbare er jo et minus, men ... plast er strengt tatt ganske billig (uten at jeg helt har sjekket hvor mye man må betale for vakuumpakkeposer av riktig fabrikat).

tobixen

tobixen

1 hour ago, tilplan said:

Hvis ting skal pakkes ned over tid er det jo mulig å bruke vakuumpakker som sveiser posene.

Jeg kjøpte for en stund siden en billigst mulig vakuumpakker av den typen som sveiser posene.  Med den ble det også av og til lekkasjer, det var mye styr for å vakuumpakke, og den er jo selvfølgelig dimensjonert for å vakuumpakke små porsjoner med mat, ikke for å vakuumpakke klær.

• Create New...