Jump to content

Edit History

heling

heling

Har fått et problem, 2008 Windy GM37 med to D4-260,  ca. 10 minutter etter oppstart mistet jeg kontakt med den ene motoren. Innstrumentene går til null, motoren kan ikke stoppes med nøkkel og gasshåndtaket virker selvfølgelig ikke. Jeg løste problemet midlertidig ved å stoppe den andre motoren, stoppe motoren som ikke lystrer med Aux Stop knappen på motoren og resette start hovedbryter. Da virket de begge normalt igjen for 15 minutter så skjedde det igjen. Resatte igjen og etter det gikk de greit i ca. 30 minutter og feilen var borte. Kan det være et strømproblem er det EVC'en som tar kvelden. Har to startbatterier og de er paralellkoblet  så lite strøm er det ikke. Har noen vært borti noe lignende. 

heling

heling

Har fått et problem, 2008 Windy GM37 med to D4-260,  ca. 10 minutter etter oppstart mistet jeg kontakt med den ene motoren. Innstrumentene går til null, motoren kan ikke stoppes med nøkkel og gasshåndtaket virker selvfølgelig ikke. Jeg løste problemet midlertidig ved å stoppe den andre motoren, stoppe motoren som ikke lystrer med Aux Stop knappen på motoren og resette start hovedbryter. Da virket de begge normalt igjen for 15 minutter så skjedde det igjen. Resatte igen og etter det gikk de greit i ca. 30 minutter og feilen var borte. Kan det være et strømproblem er det EVC'en som tar kvelden. Har to startbatterier og de er paralellkoblet  så lite strøm er det ikke. Har noen vært borti noe lignende. 

heling

heling

Har fått et problem, 2008 Windy GM37 med to D4-260,  ca. 10 minutter etter oppstart mistet jeg kontakt med den ene motoren. Innstrumentene går til nutl, motoren kan ikke stoppes med nøkkel og gasshåndtaket virker selvfølgelig ikke. Jeg løste problemet midlertidig ved å stoppe den andre motoren, stoppe motoren som ikke lystrer med Aux Stop knappen på motoren og resette start hovedbryter. Da virket de begge normalt igjen for 15 minutter så skjedde det igjen. Resatte igen og etter det gikk de greit i ca. 30 minutter og feilen var borte. Kan det være et strømproblem er det EVC'en som tar kvelden. Har to startbatterier og de er paralellkoblet  så lite strøm er det ikke. Har noen vært borti noe lignende. 

heling

heling

Har fått et problem, 2008 Windy GM37 med to D4-260,  ca. 10 minutter etter oppstart mistet jeg kontakt med den ene motoren. Innstrumentene går til nutl, motoren kan ikke stoppes med nøkkel og gasshåndtaket virker selvfølgelig ikke. Jeg løste problemet midlertidig ved å stoppe den andre motoren, stoppe motoren som ikke lystrer med Aux Stop knappen på motoren og resette start hovedbryter. Da virket de begge normalt igjen for 15 minutter så skjedde det igjen. REsette igen og etter det gikk de greit i ca. 30 minutter og feilen var borte. Kan det være et strømproblem er det EVC'en som tar kvelden. Har to startbatterier og de er paralellkoblet  så lite strøm er det ikke. Har noen vørt borti noe lignende. 

• Create New...