Jump to content

Edit History

tom Cognac

tom Cognac

Hulda skrev 1 time siden:

Du glemte:

Jeg har sett det på TV

Jeg har lest det på Wiki

Jeg har sett det på Youtube

Da er det ganske komplett.

:lol: .............eller at jeg hørte Donald Trump si det :lol:

En ting er sikkert (tror jeg) at i denne koronatiden har det kommet fram uendelig mange teorier - hvor de fleste er konspirasjonsteorier, dette gjelder ikke bare klima/miljø og Oslofjorden, det gjelder overalt. Jeg har (dvs hadde) en venninne (52 år og rimelig oppegående) som konsekvent har nektet å la seg vaksinere. Hun er livredd for hva vaksina evt kan gjøre med henne. Men mest er hun bekymret over alle som har sittet alene/vært ensomme, alle barn/ungdom som har måttet ha skole via pc etc. Selv er hun uføretrygdet. Hun har konsekvent nektet å la barna sine vaksinere - da snakker jeg om alle vaksiner man får fra fødselen av. Hun hører mer på Trump enn på Sølberg og Støre :nonod:)

Dette har ingen ting med maritimt miljø å gjøre, jeg vil bare påpeke at det er mange besserwissere der ute - som nekter å tro på fagkunnskapen - selv om den også endres over tid. Det har noe med at "veien blir til mens man går!"

tom Cognac

tom Cognac

Hulda skrev 1 time siden:

Du glemte:

Jeg har sett det på TV

Jeg har lest det på Wiki

Jeg har sett det på Youtube

Da er det ganske komplett.

:lol: .............eller at jeg hørte Donald Trump si det :lol:

En ting er sikkert (tror jeg) at i denne koronatiden har det kommet fram uendelig mange teorier - hvor de fleste er konspirasjonsteorier, dette gjelder ikke bare klima/miljø og Oslofjorden, det gjelder overalt. Jeg har (dvs hadde) en venninne (52 år og rimelig oppegående) som konsekvent har nektet å la seg vaksinere. Hun er livredd for hva vaksina evt kan gjøre med henne. Men mest er hun bekymret over alle som har sittet alene/vært ensomme, alle barn/ungdom som har måttet ha skole via pc etc. Selv er hun uføretrygdet. Hun har konsekvent nektet å la barna sine vaksinere - da snakker jeg om alle vaksiner man får fra fødselen av. Hun hører mer på Trump enn på Sølberg og Støre :nonod:)

• Create New...