Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

facebook gruppa seilere som bruker Starlink koker over av slike meldinger nå. Jeg har nettopp installert Starlink - så jeg er litt spent på hva fortsettelsen blir :-) 

Om jeg kan bruke dagens antenne fortsatt og oppgradere abonnementet mitt så er det OK tenker jeg. 

@Arne Henriksen hvor langt fra land har du vært for at Starlink oppdaget at du var "offshore"?

Jeg kikker på alternativet å betale pr GB over hav. Det koster ca 25 kr/gb. Det er et aktuelt alternativ for oss foreløpig da vi kun bruker data over hav på værmeldinger. Når vi ikke seiler er det mest Zoom møter og de drar ca 1 gb per time.image.png.3ab58b9f4ff29f7634f931fba078856d.png

Bitteliten

Bitteliten

facebook gruppa seilere som bruker Starlink koker over av slike meldinger nå. Jeg har nettopp installert Starlink - så jeg er litt spent på hva fortsettelsen blir :-) 

Om jeg kan bruke dagens antenne fortsatt og oppgradere abonnementet mitt så er det OK tenker jeg. 

@Arne Henriksen hvor langt fra land har du vært for at Starlink oppdaget at du var "offshore"?

Jeg kikker på alternativet å betale pr GB over hav. Det koster ca 25 kr/gb. Det er et aktuelt alternativ for oss foreløpig da vi kun bruker data over hav på værmeldinger. image.png.3ab58b9f4ff29f7634f931fba078856d.png

Bitteliten

Bitteliten

Bitteliten

Bitteliten

• Create New...