Jump to content

Edit History

Vestlandssong

Vestlandssong

Som mange skriv, veldig viktig å sjekke vilkåra. Mitt inntrykk er at ulike båtforsikringar har større variasjoner i kriteriene som må være oppfylt for å være dekka enn mange andre forsikringer. Dermed må ein finne ut kva som passer til seg og sin båt. 

Eit eksempel er at fleire selskap krever at det skal være montert stengeventil på alle skroggjennomføringer under vannlinja, og at desse skal være stengt mellom november og mars når båten ikkje er i bruk (dersom den ligg på vatnet). Eg veit at Storebrand, If og Frende har dette vilkåret i allefall. Ikkje alle båter med hekkagregat har ein slik stengeventil på vanninntak mellom drev og motor. Då må ein enten montere dette, leve med risikoen ved å ikkje oppfylle vilkåret, eller velge eit anna forsikringsselskap.

Vestlandssong

Vestlandssong

Som mange skriv, veldig viktig å sjekke vilkåra. Mitt inntrykk er at ulike båtforsikringar har større variasjoner i kriteriene som må være oppfylt for å være dekka enn mange andre forsikringer. Dermed må ein finne ut kva som passer til seg og sin båt. 

Eit eksempel er at fleire selskap krever at det skal være montert stengeventil på alle skroggjennomføringer under vatn, og at desse skal være stengt mellom november og mars når båten ikkje er i bruk (dersom den ligg på vatnet). Eg veit at Storebrand, If og Frende har dette vilkåret i allefall. Ikkje alle båter med hekkagregat har ein slik stengeventil på vanninntak mellom drev og motor. Då må ein enten montere dette, leve med risikoen ved å ikkje oppfylle vilkåret, eller velge eit anna forsikringsselskap.

• Create New...