Jump to content

Edit History

Gunga Din

Gunga Din

litt merkelig att du ikke får tak i divinycell

Har du sjekket med Diab

Diab A/S
Leangbukta 40
Vettre, 1392
Norway
Magnify skrev for 8 timer siden:

De blir vel 20-30mm tykke og fra 1-20cm høye avhengig av form.

Får du ikke tak i divinycell, skulle jeg ha prøvt med en våtromsplate, (til tross for att de har XPS-kjerne…..de har noe glasfibermørtel belegg + att tape ender mot xps’n 

kan vare vært ett forsøk !

https://www.byggmax.no/tetti-våtrumsplate-12-mm-p066600?gclid=EAIaIQobChMIwd6G6bjP8gIVFHAYCh1VTwe8EAQYAiABEgIdEvD_BwE#913=15240

da jeg jobbet med plastbåter på 70-tallet bygget vi bl.a en liten ‘dinge’ (gøteborska for en dinghy)….den var ca 2,5m lang hadde en toft i føren, en i aktern, og en midt på, for å sitte å ro på !…….som form for disse brukte vi vanlig kartongpapp ! så sprøytet vi polyester og glassfiber på dette, kartongen var tilstrekkelig stiv til å rolle på

Gunga Din

Gunga Din

litt merkelig att du ikke får tak i divinycell

Har du sjekket med Diab

Diab A/S
Leangbukta 40
Vettre, 1392
Norway
Magnify skrev for 7 timer siden:

De blir vel 20-30mm tykke og fra 1-20cm høye avhengig av form.

Får du ikke tak i divinycell, skulle jeg ha prøvt med en våtromsplate, (til tross for att de har XPS-kjerne…..de har noe glasfibermørtel belegg + att tape ender mot xps’n 

kan vare vært ett forsøk !

da jeg jobbet med plastbåter på 70-tallet bygget vi bl.a en liten ‘dinge’ (gøteborska for en dinghy)….den var ca 2,5m lang hadde en toft i føren, en i aktern, og en midt på, for å sitte å ro på !…….som form for disse brukte vi vanlig kartongpapp ! så sprøytet vi polyester og glassfiber på dette, kartongen var tilstrekkelig stiv til å rolle på

• Create New...