Roger og Olina Startet 26.August.2021 Link til dette innlegget Startet 26.August.2021 Sitter å søker på ekkolodd og kom over denne nettbutikken. Ser også nå at de har annonse på FB. (mulig fordi jeg var inne på den) Jeg er fristet til å sende inn en bestilling, men først ville jeg høre her om noen her har bestilt fra denne nettbutikken? Eller er det bare "pølsepratbutikk" som tar imot penger og aldri sender noen vare??? Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 26.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.August.2021 Jepp og der følte jeg meg litt dum Har googlet litt her og leser at dette er svindel ja.... Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 26.August.2021 Link til dette innlegget Svart 26.August.2021 (redigert) Kjenner jeg er litt skeptisk. I about-seksjonen kaller de seg for både wingsdd og winbuyusa. Skal du sende epost til dem er adressen viridiangel.com. På whois er domeneeier anonym. Og jeg ser de selger både støvsugere og miksepulter og laptoper... Ville ikke tatt sjansen selv. Redigert 26.August.2021 av Pequod (see edit history) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Mizar Svart 26.August.2021 Link til dette innlegget Svart 26.August.2021 Alt ser ut til å koste 70-80 dollar. Utstyr med stor variasjon. Her bør man nok ligge unna, ja. Sitér dette innlegget Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.