KC- Startet 26.August.2021 Link til dette innlegget Startet 26.August.2021 Hallo, jeg har en Suzuki DT40 oil injection fra slutten av 80-tallet. Den har fungert helt utmerket i sommer, men på en tur forleden så "døde" den sakte ut fra litt over halv gass. Når jeg så forsøker å starte den, skjer det ingenting når jeg vrir om nøkkelen, flere ganger. Jeg går så bak og drar i snora en gang, og prøver nøkkelen igjen. Etter litt filing starter den igjen, men stopper så snart den får mer enn litt gass. Heldigvis gikk den helt ok på lav gass, så fikk tøffet oss til havna i fem knops fart. Forsøkte et par ganger å dra opp farta, men da døde den ut, som om den ikke fikk nok bensin. Men tanken var nettopp fylt, og den fungerte utmerket et par timer tidligere når vi dro ut - ingenting er fiklet med siden da. Den startet alltid igjen etterpå, men jeg fikk altså ikke dratt den opp i turtall. Sjekket selvfølgelig lufteskrue på tanke og at slangen ikke var i klem og sånn. Er det andre ting jeg kan sjekke? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.