Bergen780 Startet 27.August.2021 Link til dette innlegget Startet 27.August.2021 Hei, har en lekkasje i takluken på båten min som jeg ikke får bukt med. Ikke store lekkasjen men nok til å irritere ? Noen som kjenner til firma/personer i bergensområdet som driver med slikt? Jeg antar luken bør ut og monteres på ny, da jeg har prøvd diverse remedier for å tette fra utside Sitér dette innlegget Link to post
Vosso63 Svart 27.August.2021 Link til dette innlegget Svart 27.August.2021 Ta deg en tur til Hartveit i Olsvik. Han har forhåpentligvis fremdeles åpent, men skynd deg! Snart er den siste ordentlige fagmann en saga blott! Det er altså ikke primært alle produktene og hva de skulle kunne vært brukt til, men personifiseringa av erfaring og kunnskap. http://www.hartveitbutikk.no/products.html Sitér dette innlegget Link to post
Bergen780 Svart 27.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.August.2021 Takk for tips! Har de utførende også? Sitér dette innlegget Link to post
Vosso63 Svart 27.August.2021 Link til dette innlegget Svart 27.August.2021 Snakk med Hartveit! Han er en usedvanlig hyggelig mann, ved sida av å vite alt om slikt vi trenger å vite. Han skal pensjonere seg snart, håper du rekker det, og at han fremdeles har åpent! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.