Familiepåsjøen Startet 28.August.2021 Link til dette innlegget Startet 28.August.2021 (redigert) Fant svarene. Men innlegget vil ikke slettes. Redigert 28.August.2021 av Familiepåsjøen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 28.August.2021 Link til dette innlegget Svart 28.August.2021 Det var da dumt. Sikkert flere som lurer på dette. Du skulle heller postet svaret i stedet for å fjerne teksten på tråden. Det er nettopp dette et forum er til. Sitér dette innlegget Link to post
Familiepåsjøen Svart 28.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2021 bellen skrev for 5 timer siden: Det var da dumt. Sikkert flere som lurer på dette. Du skulle heller postet svaret i stedet for å fjerne teksten på tråden. Det er nettopp dette et forum er til. Uff. Planen var å legge ved ett bilde å skrive hva jeg fant siden jeg ikke fikk slettet. Men det knota jeg til ? Så here we go again Sitér dette innlegget Link to post
Familiepåsjøen Svart 28.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2021 Mitt kunnskapsnivå i engelsk kjemi er ikke all verden. Men jeg endte med at mixing ratio er like mengder (der er jeg i tvil altså) Den kan brukes i 5 min etter blanding ved 20 grader. Og tørker på 20 min i 20 grader. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 29.August.2021 Link til dette innlegget Svart 29.August.2021 Familiepåsjøen skrev for 10 timer siden: Men jeg endte med at mixing ratio er like mengder (der er jeg i tvil altså) Men så står det samtidig 2-3% herder rett under, så da er det jo interessant å vite hvilke volum dette produktet kommer i? Det mest vanlige er gjerne at polyesterbaserte produkter krever kun noen få prosent med herder, mens epoksybaserte produkter krever større andel herder, av og til 50/50 i forhold til basen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.