Jump to content

Edit History

Luna III

Luna III

Synes det høres ut som ett bra valg. Selv så jeg veldig mange stå på badeplattform og aktercabin for å få blytauet inn med vinsjen før jeg monterte min første dreggvinsj med kjetting. Hadde en Riviera 925 som er litt lettere, men virkningen av kjetting er noe helt annet enn blytau. Mindre oppdrift i forhold til vekt med kjetting. Derfor ligger du tryggere og behageligere. Noen vil si at det bråker fælt med kjetting, men det er jo bare ved utslipp og opptak. Etter min første installasjon med kjetting ble aldri tau vurdert siden. Lykke til.

Luna III

Luna III

Synes det høres ut som ett bra valg. Selv så jeg veldig mange stå på badeplattform og aktercabin for å få blytauet inn med vinsjen før jeg monterte min første dreggvinsj med kjetting. Hadde ikke så stor og tung båt som deg, men virkningen av kjetting er noe helt annet enn blytau. Mindre oppdrift i forhold til vekt med kjetting. Derfor ligger du tryggere og behageligere. Noen vil si at det bråker fælt med kjetting, men det er jo bare ved utslipp og opptak. Etter min første installasjon med kjetting ble aldri tau vurdert siden. Lykke til.

• Create New...