båtpaulsen Startet 29.August.2021 Link til dette innlegget Startet 29.August.2021 Hei! Vurderer en liten skjærgårdsjeep. Har sett på GRP 425 Sprint. Er dette en båt å anbefale? Sitér dette innlegget Link to post
Balle Clorin Svart 31.August.2021 Link til dette innlegget Svart 31.August.2021 Jeg hadde en rød en med 2-takt Yamaha 40 bakpå. Fungerte veldig bra som ungdomsbåt ? grei i sjøen, men litt flat bak så det kan smelle litt hvis du hopper på bølgene. Liker designet veldig godt Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 31.August.2021 Link til dette innlegget Svart 31.August.2021 Har ingen erfaring med båten selv, men synes den er uvanlig stilig i sin størrelse. Jeg oppdaget en gang tilfeldigvis at båten er delvis utviklet etter respons fra baatplassen.no sine medlemmer: Det er jo en litt artig historie. Sitér dette innlegget Link to post
Captain A Svart 1.September.2021 Link til dette innlegget Svart 1.September.2021 Greie båter. Forutsigbar i sjø. Bør ha min 30Hk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.