staale.lorentsen Startet 29.August.2021 Link til dette innlegget Startet 29.August.2021 Hei, Naboen har en 89 mod fairline 50 og kan ikke finne greas-koppene til ror tettning,er det noen av dere som har peiling ?? Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 29.August.2021 Link til dette innlegget Svart 29.August.2021 Min Fairline 36 hadde en skrupumpe for å skru fett ned i noen rør som endte i hylsene. Det er vel mulig å følge disse rørene tilbake til pumpen? Min pumpe var montert langs vanntanken min Sitér dette innlegget Link to post
baatglede Svart 29.August.2021 Link til dette innlegget Svart 29.August.2021 Det er to fettpresser som er under den tverrstilte senga i mannskapslugaren. Bare ta bort madrassen og fjerne de to tre lukene. Sitér dette innlegget Link to post
staale.lorentsen Svart 1.September.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.September.2021 Takker for raskt svar,forum er topp Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.