Seesnake Startet 29.August.2021 Link til dette innlegget Startet 29.August.2021 Hei. Jeg skulle gjerne visst om starteren går rundt selv om man ikke kobler/stikker inn den plastbiten til dødmannsknappen? Er det slik at dersom du ikke setter i denne og vrir på nøkkelen og starteren bare går som normalt? (dvs slår inn og drar svinghjulet rundt) Eller er det slik at dødmannsknappen på gasshendelen kutter all strøm til motoren,slik at du IKKE får strøm til starteren? det skulle jeg gjerne visst. Hilsen Seesnake Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 29.August.2021 Link til dette innlegget Svart 29.August.2021 Dødmannen kutter strøm til tenninga (coil somregel) så startmotor og alt annet fungerer, men den vil ikke starte Sitér dette innlegget Link to post
Seesnake Svart 31.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.August.2021 ok takk for svar. Jeg regnet med at den sørget for å kutte strømmen til coilen, men var usikker på om den også gjorde hele motoren strømløs med tanke på starting av påhengeren. Takk for svar! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.