Jump to content

Edit History

tom Cognac

tom Cognac

Popeye70 skrev 10 minutter siden:

Gjør du dette for å få helt flatt underlag under kryssholtets anleggsflater (=max kontakt), eller er det av estetiske årsaker?

Takker for svar :smiley: Egentlig begge deler = maks anleggsflate og for det estetiske :smiley: De to aktere kryssholtene (som også skal byttes) ligger på slette flater. Jeg vet det blir mer arbeid, men båten har ikke vært på vannet i år, ikke skal den det heller :smiley: da tenker jeg at jeg kan like godt gjøre noe jeg helt sikkert hadde kommet til å angre på hvis jeg ikke hadde gjort det - til neste år når jeg ligger på bøljan blå med en pils og et rekesmørbrød :smiley: Jeg monterer kryssholtene etter råd med guffe fra Sjøbris II (Erikda), da regner jeg med at det holder. :smiley:

tom Cognac

tom Cognac

Popeye70 skrev 4 minutter siden:

Gjør du dette for å få helt flatt underlag under kryssholtets anleggsflater (=max kontakt), eller er det av estetiske årsaker?

Takker for svar :smiley: Egentlig begge deler = maks anleggsflate og for det estetiske :smiley: Jeg vet det blir mer arbeid, men båten har ikke vært på vannet i år, ikke skal den det heller :smiley: da tenker jeg at jeg kan like godt gjøre noe jeg helt sikkert hadde kommet til å angre på hvis jeg ikke hadde gjort det - til neste år når jeg ligger på bøljan blå med en pils og et rekesmørbrød :smiley: Jeg monterer kryssholtene etter råd med guffe fra Sjøbris II (Erikda), da regner jeg med at det holder. :smiley:

• Create New...