Rookie_332 Startet 30.August.2021 Link til dette innlegget Startet 30.August.2021 (redigert) Hei lurte på erfaring med å bestille solmadrass på dekk til en Bavaria Sport 36 hvor og hvem kan sy, eller selger ferdige og hva ligger de på ???⛵⛵ Redigert 30.August.2021 av Rookie_332 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TerjeFjern Svart 30.August.2021 Link til dette innlegget Svart 30.August.2021 Jeg fikk laget til en Princess. Koster mellom 10 -15000 avhengig av kvaliteten på materialer osv Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 30.August.2021 Link til dette innlegget Svart 30.August.2021 Har en Bavaria 32 Sport og var veldig fornøyd med kalesjen fra RHJ på Degernes så jeg kontaktet de/han for en solmadrass etter mål også. Tok med to "knekkeputer" (de blå som kjøpes over alt og som har bøyelig rygg i forskjellige posisjoner). RHJ monterte de inn i solsengen og vi er kjempefornøyd. Prisen var helt ok for min del. De er jo prototypen ver. 0.1 men de fungerer helt utmerket og sesong 4 er nå snart over. PS! Innfestingen er litt bedre nå. Alltid litt prøv og feil på prototyper. Går i plan uten problemer. Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.