Jump to content

Edit History

Popeye70

Popeye70

Mastiff skrev for 1 time siden:

Denne morsomme er hos Grandado (kinasjappe, antar jeg, jeg har aldri handlet derfra, men det ser veldig Kina ut på vareutvalget, så jeg får den sikkert i desember:

Kina-sjappe, ja, men de påstår at de leverer innen 25 dager:

image.png.bade640d42acf8affe0258ab5bfc7bb4.png

De sier også at du som kunde er ansvarlig for alle importavgifter hvis varene blir ferska i tollen:

image.png.7f1af0e8bc5e7a91d257d52910cee631.png

Dette med anvsvarsfraskrivelse ved importavgifter (typisk MVA) er ganske vanlig, men hvis du finner samme vare hos f.eks. AliExpress så er de registrert og kan kreve inn dette ved bestilling. Dermed blir det ingen skjult kostnad for dette når varen når Norge.

Og apropos AliExpress - denne ligner VELDIG på den du har lenket i din opprinnelige post, og sannelig er den ganske mye billigere hos vår venn Ali:

12V/24V Universal 2" 52mm Car Motorcycle Fuel Level Meter Gauge 8 LED Light Display|Oil Pressure Gauges| - AliExpress

Popeye70

Popeye70

Mastiff skrev for 1 time siden:

Denne morsomme er hos Grandado (kinasjappe, antar jeg, jeg har aldri handlet derfra, men det ser veldig Kina ut på vareutvalget, så jeg får den sikkert i desember:

Kina-sjappe, ja, men de påstår at de leverer innen 25 dager:

image.png.bade640d42acf8affe0258ab5bfc7bb4.png

De sier også at du som kunde er ansvarlig for alle importavgifter hvis varene blir ferska i tollen:

image.png.7f1af0e8bc5e7a91d257d52910cee631.png

Dette med anvsvarsfraskrivelse ved importavgifter (typisk MVA) er ganske vanlig, men hvis du finner samme vare hos f.eks. AliExpress så er de registrert og kan kreve inn dette ved bestilling. Dermed blir det ingen skjult kostnad for dette når varen når Norge.

• Create New...