Jump to content

Edit History

tom Cognac

tom Cognac

GRATULERER til vinneren, bilde 1003, en flott komposisjon (fra Svalbard???), bildet forteller om en fortid som man kanskje skulle kunne lese seg opp på. En veldig god vinner. GRATULERER igjen :flag:

Min favoritt var bilde 1015 som etter min mening forteller en "typisk" historie fra å være fant på sjøen. Den unge kvinnen som står under paraplyen i sommerREGNvær som ser på guttene som leker seg i vannet. Jeg synes dette bildet er topp :smiley:

Hadde det vært en ide om admin publiserte vinneren?

Til neste års konkurranse hadde det kanskje vært mulig å avgi 3 stemmer: 1, 2 og 3-plasseringer?

Igjen GRATULERER til vinneren. :flag: 

tom Cognac

tom Cognac

GRATULERER til vinneren, bilde 1003, en flott komposisjon (fra Svalbard???), bildet forteller om en fortid som man kanskje skulle kunne lese e\seg opp på. En veldig god vinner. GRATULERER igjen :flag:

Min favoritt var bilde 1015 som etter min mening forteller en "typisk" historie fra å være fant på sjøen. Den unge kvinnen som står under paraplyen i sommerREGNvær som ser på guttene som leker seg i vannet. Jeg synes dette bildet er topp :smiley:

Hadde det vært en ide om admin publiserte vinneren?

Til neste års konkurranse hadde det kanskje vært mulig å avgi 3 stemmer: 1, 2 og 3-plasseringer?

Igjen GRATULERER til vinneren. :flag: 

• Create New...