joha1 Startet 31.August.2021 Link til dette innlegget Startet 31.August.2021 Skal feire bursdag og tenkte å få noen jeg kjenner til å kjøre båten ut til et fint sted der man kan gå i land å spise, bade og bare kose seg og kjøre den tilbake (og henta oss senere da) sånn at jeg kan gå i land der og ikke være bekymret for båten! Lurer derfor på om noen har noen forslag på fine øyer i indre oslofjord. Har båtplass i sandvika og vil ha en båttur på max 15 min. Ønsker ikke at det skal være noe resturant der eller noe sånt bare et sted man kan spise mat man har tatt med selv og bade! Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 31.August.2021 Link til dette innlegget Svart 31.August.2021 (redigert) Er vel greit på Borøya. Fergebrygge for å sette i land folk, do på land, strand. Snart september, så trenger flaks med været. Fint i dag? Lenger ut er det jo nord i Middagsbukta, Skauern og Steilene, men mer vindutsatt. Kommer jo ikke langt på 15 min fra Sandvika, med 5 og 15 kn begrensninger. Redigert 31.August.2021 av Code0 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
HiWard Svart 31.August.2021 Link til dette innlegget Svart 31.August.2021 Tenkte også på Borøya, men er ikke noe digg å bade fra land der. Mye skarpe skjell og steiner. Sitér dette innlegget Volvo Penta 5.7GXi-HF bensinmotor med DP-SM drev Link to post
Code0 Svart 31.August.2021 Link til dette innlegget Svart 31.August.2021 HiWard skrev 8 minutter siden: Mye skarpe skjell og steiner. …sånn er det vel generelt. Ta med crocks. Er kanskje en badebrygge der. Sitér dette innlegget Link to post
Ms Fortuna Svart 31.August.2021 Link til dette innlegget Svart 31.August.2021 Storøyodden, Fornebu. Fin gjestebrygge, sanitæranlegg, tilgang til kollektiv, flotte strender. Dette er tidligere sør enden av rullebanen, som nå har blitt et fenomenalt friområde. Veldig poulært. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.