Jump to content

Edit History

Gladlaxen

Gladlaxen

Tanken på å dele båt med flere i stedet for å eie er bra da. I stedet for at mange kjøper seg ny båt og bare bruker den få dager I året, så kan man dele båt og den blir brukt nesten hver dag. Det må være bedre for miljøet. Ikke slipper den ut eksos, og det er så stille ombord at du kan prate. Ikke forstyrrer du naboene hvis du starter opp tidlig på morgenen. I mange båter støyer motoren så mye at man ikke kan ha en normal samtale. Man slipper båtpuss, vinterlagring, service, vedlikehold. Tanken er veldig god, men jeg er mer bekymret for rekkevidde og tilgang på båt når jeg vil bruke den.

Å eie en båt koster fort mange tusen i året. Mer enn det koster å være med i en båtpool. Jeg tør ikke å tenke på hvor mye jeg har brukt på vedlikehold og bensin denne sesongen her. Jeg kunne sikkert ha betalt for flere medlemskap for det jeg har brukt.

Gladlaxen

Gladlaxen

Tanken på å dele båt med flere i stedet for å eie er bra da. I stedet for at mange kjøper seg ny båt og bare bruker den få dager I året, så kan man dele båt og den blir brukt nesten hver dag. Det må være bedre for miljøet. Ikke slipper den ut eksos, og det er så stille ombord at du kan prate. Ikke forstyrrer du naboene hvis du starter opp tidlig på morgenen. I mange båter støyer motoren så mye at man ikke kan ha en normal samtale. Man slipper båtpuss, vinterlagring, service, vedlikehold. Tanken er veldig god, men jeg er mer bekymret for rekkevidde og tilgang på båt når jeg vil bruke den.

Å eie en båt koster fort mange tusen i året. Mer enn det koster å være med i en båtpool. Jeg tør ikke å tenke på hvor mye jeg har brukt på vedlikehold og bensin denne sesongen her. Jeg kunne sikkert ha betalt for flere medlemskap i for det jeg har brukt.

• Create New...