Jump to content

Edit History

Knallipadden

Knallipadden

nomen skrev 8 minutter siden:

Med en medlemsspris på opp mot 156 000,- i året:eek: og bruk mellom 15-30 ganger iåret.

Altså mellom 5 000 og 10 000 kroner pr/tur.

Man får jo nærmest kjøpt en skjærgårdsjeep med samme nytten og 10 ganger rekkevidden for samme summen som dette medlemsskapet koster.

Selv med det "billigste" alternativet koster hver tur 2000,- for gjennonsnittsbrukeren.

Da hadde jeg kjøpt meg en kajakk og ett telt isteden.

Når jeg er på dagstur med båten min bruker jeg fort 2000 kroner i fuel. På toppen kommer verditap, havneleie, service og vedlikehold. Jeg syns ikke 30.000 kroner i året er ille med tanken på det. Hvis man bruker båten ofte sparer man fort inn de pengene. Spørsmålet er hvor ofte man får båt, og om båten du låner dekker behovene man har. 

Knallipadden

Knallipadden

nomen skrev 4 minutter siden:

Med en medlemsspris på opp mot 156 000,- i året:eek: og bruk mellom 15-30 ganger iåret.

Altså mellom 5 000 og 10 000 kroner pr/tur.

Man får jo nærmest kjøpt en skjærgårdsjeep med samme nytten og 10 ganger rekkevidden for samme summen som dette medlemsskapet koster.

Selv med det "billigste" alternativet koster hver tur 2000,- for gjennonsnittsbrukeren.

Da hadde jeg kjøpt meg en kajakk og ett telt isteden.

Når jeg er på dagstur med båten min bruker jeg fort 2000 kroner i fuel. På toppen kommer verditap, havneleie, service og vedlikehold. Jeg syns ikke 30.000 kroner i året er ille med tanken på det. Hvis man bruker båten ofte sparer man fort inn de pengene. Spørsmålet er hvor ofte man får båt. 

• Create New...