tommyola Startet 13.November.2005 Del på Facebook Startet 13.November.2005 Har en 2712 motor,men mangler dyser og starter!!!,men kan jeg bruke disse delene fra en sabb 54 hk?. Tror sabben er en 2401 york motor,noen som kan hjelpe meg ? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 13.November.2005 Del på Facebook Svart 13.November.2005 54hk'en er en 2401 ja, jeg tviler på om delene til denne går overens med 2700 serien. Men det ligger manualer til begge to på medlemssidene, så du kan jo laste ned og sammenligne litt... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Anabelle Svart 14.November.2005 Del på Facebook Svart 14.November.2005 Hei! Ikke direkte svar på spørsmålet ditt, men kan nevne at jeg har blitt fortalt at www.okonomideler.no skal kunne skaffe dyser til din Ford til en grei pris. Så om du ikke får brukt deler fra din 2401, kan det være et alternativ. Anabelle Sitér dette innlegget MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.