Jump to content

Kartplotter med støtte for radio/Spotify?

nik0lai

Recommended Posts

Hei.

Jeg har en laguna 1150 som jeg skal ha ny kartplotter til i vinter, sammen med autopilot og ekkolodd.

Lurer på om det i den anledning finnes noen har har støttet for radio DAB eller nett, og Spotify?

Jeg har en forsterker som skal drive høytalerene, så lurte jeg på om det finnes slike løsninger?

Hadde jo vært praktisk og styre mest mulig fra en skjerm.. 

Skulle også gjerne hatt 2 kamera tilkoblet kartplotteren i såfall. Hvilke kartplotter anbefaler folk? Ca 12".

Laguna 1150 - Kallenavn: Rabalder 

nik0lai skrev On 3.9.2021 at 22.29:

Hei.

Jeg har en laguna 1150 som jeg skal ha ny kartplotter til i vinter, sammen med autopilot og ekkolodd.

Lurer på om det i den anledning finnes noen har har støttet for radio DAB eller nett, og Spotify?

Jeg har en forsterker som skal drive høytalerene, så lurte jeg på om det finnes slike løsninger?

Hadde jo vært praktisk og styre mest mulig fra en skjerm.. 

Skulle også gjerne hatt 2 kamera tilkoblet kartplotteren i såfall. Hvilke kartplotter anbefaler folk? Ca 12".

Kamera spise mye skjermplass. Dersom 16' er innenfor budsjettet er det å anbefale.? 

Raymarine har Spotify, som nevnt over ?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...