nik0lai Startet 3.September.2021 Link til dette innlegget Startet 3.September.2021 Hei. Jeg har en laguna 1150 som jeg skal ha ny kartplotter til i vinter, sammen med autopilot og ekkolodd. Lurer på om det i den anledning finnes noen har har støttet for radio DAB eller nett, og Spotify? Jeg har en forsterker som skal drive høytalerene, så lurte jeg på om det finnes slike løsninger? Hadde jo vært praktisk og styre mest mulig fra en skjerm.. Skulle også gjerne hatt 2 kamera tilkoblet kartplotteren i såfall. Hvilke kartplotter anbefaler folk? Ca 12". Sitér dette innlegget Laguna 1150 - Kallenavn: Rabalder Link to post
TerjeFjern Svart 3.September.2021 Link til dette innlegget Svart 3.September.2021 Raymarine Axiom har Spotify og Netflix+ Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 5.September.2021 Link til dette innlegget Svart 5.September.2021 Du får ikke volumkontroll med axiom så det må du styre via forsterker. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 5.September.2021 Link til dette innlegget Svart 5.September.2021 (redigert) Jeg har B&G plottrer ombord de kan styre min Fusion-stereo også volumen https://youtu.be/aDIjl471ZA0 Redigert 5.September.2021 av Gunga Din (see edit history) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
TrikkerN Lønning Svart 5.September.2021 Link til dette innlegget Svart 5.September.2021 nik0lai skrev On 3.9.2021 at 22.29: Hei. Jeg har en laguna 1150 som jeg skal ha ny kartplotter til i vinter, sammen med autopilot og ekkolodd. Lurer på om det i den anledning finnes noen har har støttet for radio DAB eller nett, og Spotify? Jeg har en forsterker som skal drive høytalerene, så lurte jeg på om det finnes slike løsninger? Hadde jo vært praktisk og styre mest mulig fra en skjerm.. Skulle også gjerne hatt 2 kamera tilkoblet kartplotteren i såfall. Hvilke kartplotter anbefaler folk? Ca 12". Kamera spise mye skjermplass. Dersom 16' er innenfor budsjettet er det å anbefale.? Raymarine har Spotify, som nevnt over ? Sitér dette innlegget Link to post
nik0lai Svart 5.September.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2021 Skal kun se på kamera untaksvis, så trenger ikke he det fremme hele tiden. Sitér dette innlegget Laguna 1150 - Kallenavn: Rabalder Link to post
Swingswong Svart 6.September.2021 Link til dette innlegget Svart 6.September.2021 Gunga Din skrev for 13 timer siden: Jeg har B&G plottrer ombord de kan styre min Fusion-stereo også volumen https://youtu.be/aDIjl471ZA0 Raymarine støtter også Fusion link og styre volum, bytte sanger etc. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.