Swingswong Startet 5.September.2021 Link til dette innlegget Startet 5.September.2021 Husk å sjekke eksosanlegget på varmeren. Min hadde en sprekk som var vanskelig å se, men som resulterer i eksos inn i båten. Sitér dette innlegget Link to post
Sahara Svart 5.September.2021 Link til dette innlegget Svart 5.September.2021 CO varsler er livsviktig. Bokstavlig talt Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 5.September.2021 Link til dette innlegget Svart 5.September.2021 Har skrevet flere ganger tidligere om å bytte ut eksosen til varmere da man aner ikke tilstanden på det som er inni. Noen er skikkelig festet mens andre igjen der rister det og nedsetter levetiden betraktelig. Koster ikke allverden å skifte kontra konsekvens. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 5.September.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2021 Helt klart. Lett ting å glemme når alt ser ut til å virke. Skal inn som et av servicepunktene hos meg. Sitér dette innlegget Link to post
Landcrab Svart 5.September.2021 Link til dette innlegget Svart 5.September.2021 Swingswong skrev for 2 timer siden: Husk å sjekke eksosanlegget på varmeren. Min hadde en sprekk som var vanskelig å se, men som resulterer i eksos inn i båten. Bra innspill??Har tenkt på dette, men det hadde gått i glemmeboka. Denne slangen SKAL byttes ila vinteren. Hvor gammel var din eksosslange, og hvordan så du sprekken? Jeg har vel en isolert eber-slange, og er vel ikke så lett å se om det er sprekk i den. Uansett, CO alarm er et must. Også for de som ikke sover med varmeren på! Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 5.September.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2021 Min er webasto. Jeg var nede i motorrommet å så etter muligheter for å støydempe litt mer. Oppdaget da sprekk i en bøy på slangen. Har bestilt en ny nå, så den blir byttet i vinter. Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 5.September.2021 Link til dette innlegget Svart 5.September.2021 Har også hatt lekkasje i eksosslange. Eber, ca 15 år gammal. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 5.September.2021 Link til dette innlegget Svart 5.September.2021 sunnmøre skrev for 5 timer siden: Har også hatt lekkasje i eksosslange. Eber, ca 15 år gammal. Da holdt den jammen lenge... Min røk etter 7 år.. Mulig den står litt for hardt i spenn... Skulle vært 30 cm lengre...? Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 5.September.2021 Link til dette innlegget Svart 5.September.2021 Trur eg bløffa litt. Slangen var nok 12-13 år trur eg. Låg fint, utan noko slags belastning. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 5.September.2021 Link til dette innlegget Svart 5.September.2021 sunnmøre skrev 17 minutter siden: Trur eg bløffa litt. Slangen var nok 12-13 år trur eg. Låg fint, utan noko slags belastning. ???.. men ingen tvil om at levetiden blir lengre om de ligger uten noen strekk belastning...? Sitér dette innlegget Link to post
LI4560 Svart 6.September.2021 Link til dette innlegget Svart 6.September.2021 Lønner seg å ta en sjekk, ja. Oppdaget hull i overgangen mellom lyddemper og slange etter 5 sesonger. Eber D4. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 7.September.2021 Link til dette innlegget Svart 7.September.2021 LI4560 skrev for 12 timer siden: Lønner seg å ta en sjekk, ja. Oppdaget hull i overgangen mellom lyddemper og slange etter 5 sesonger. Eber D4. Det var i den overgangen min røk også.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.