Jump to content

altera mulier har fått typebetegnelse på siden.

tom Cognac

Recommended Posts

I fjor var det en dame ombord i en eldre Princess i marinaen hvor jeg har båtplass som spurte hva slags båt det var jeg satt i. Hun syntes det var den peneste båten i marinaen. Jeg takket henne ydmykt og fortalte henne at det er en finsk produksjon (1986) av merket Flipper 640 HT. Så fikk jeg et firma i Moss (https://www.pspressreklame.no/) til å printe ut en loge jeg designet utfra gamle brosjyrer fra Flipper. Når jeg nå er ferdig med alt av lakkering både over og under fenderlist var det på tide å få på logoen. Jeg synes dette ble ganske bra (legg merke til blankheten i lakken fra https://www.dycas.no/ , kan bare :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: for service og produkter herfra, lakkert med mohairrulle :smiley: ) !

Det firkantede svarte hullet på styrbord side var opprinnelig et luftinntak til innenbordsmotor. Jeg har påhenger og har derfor ikke behov for lufting her. Hullet skal tettes med en litt større formskåret plexiplate fra BT som hvitlakkeres med samme lakk som jeg har brukt på skrog/overbygg og navnet på båten "altera mulier" skal settes på. Det samme skjer på babord side. 

Jeg syntes dette ble ganske så bra :smiley: hva synes dere :rolleyes: ???

WP_20210905_18_23_15_Pro__highres.jpg.c588961dce0a087cd0e9bfa487502156.jpg

Styrbord side

WP_20210905_18_22_23_Pro__highres.jpg.10c5f31bd7ae0cab4400b11e6a6935a8.jpg

Babord side

Redigert av altera mulier (see edit history)

jeg tørker ut på land....!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...