Jump to content

Edit History

andersb

andersb

ingen av båtene mine har gått fortere enn 49 på papiret... noen gang, fordi det er ca umulig å forsikre, og som andre påpeker, det er bare å ha andre propeller så går samme båten 45... eller 90 

med det sagt har jeg hatt flere løpsbåter + flere høyhastighetskurs, så jeg er ikke negativ til det, men 50 er ganske sakte egentlig, kunne sagt 60-70 om man faktisk mente høyhastighet, men masse folk klarer jo knapt navigere og følge med i 30-40, og de mister man jo. 

håper det ikke blir proforma kurs/opplæring slik båtførerprøven er i dag, det er jo rett og slett en vits. 

Jeg har tatt kurs med rs og kursholder som får det nå, og nivåforskjellen på de jeg tok kurs med var stoooooooooor, så stor at han måtte gripe inn flere ganger, og fler av de slet med å kjøre 28 tendern med 2x400 over 50-60 kontrollert, og 70+ var å glemme, vil de da ikke stå? vil de måtte ta ett utvidet kurs? det var én på kurset som fikk holde full gass med båten uten at instruktør grep inn. 

andersb

andersb

ingen av båtene mine har gått fortere enn 49 på papiret... noen gang, fordi det er ca umulig å forsikre, og som andre påpeker, det er bare å ha andre propeller så går samme båten 45... eller 90 

med det sagt har jeg hatt flere løpsbåter + flere høyhastighetskurs, så jeg er ikke negativ til det, men 50 er ganske sakte egentlig, kunne sagt 60-70 om man faktisk mente høyhastighet, men masse folk klarer jo knapt navigere og følge med i 30-40, og de mister man jo. 

• Create New...