Jump to content

Edit History

Teerex

Teerex

Vestlandssong skrev 5 minutter siden:

Eg har også fått tilbud på ein totaloverhalt og nullstilt KAD42, med 1 års garanti. Som ny. Dersom han fekk min gamle motor i innbytte skulle han ha 145 lapper for denne. Den har fire sylindre, men berre 230 HK... Vil du sei det er ein betre løysing enn ein 3-sylindra Iveco med 250 hk?

KAD42, 43 og 44 har alle 6 sylindre, i likhet med din TAMD41 motor. Det er jo samme motorblokka grovt sett.

NB! Ingen motorer som passer din båt har 3 sylindre. Den FNM Iveco 3-literen har 4 :smiley:

Teerex

Teerex

Vestlandssong skrev 3 minutter siden:

Eg har også fått tilbud på ein totaloverhalt og nullstilt KAD42, med 1 års garanti. Som ny. Dersom han fekk min gamle motor i innbytte skulle han ha 145 lapper for denne. Den har fire sylindre, men berre 230 HK... Vil du sei det er ein betre løysing enn ein 3-sylindra Iveco med 250 hk?

KAD42, 43 og 44 har alle 6 sylindre, i likhet med din TAMD41 motor. Det er jo samme motorblokka grovt sett.

Teerex

Teerex

Vestlandssong skrev 1 minutt siden:

KAD42, 43 og 44 har alle 6 sylindre, i likhet med din VP41 motor. Det er jo samme motorblokka grovt sett.

• Create New...