Jump to content

Edit History

Vestlandssong

Vestlandssong

lurvetass skrev for 13 timer siden:

Synes det er litt dart at du ikke vil sjekke it motoren før du går videre med et bytte.

Men da ville jeg vurdert @Komodo sine råd nøye ved valg av nymotor.

 

 

Eg forstår at du syns det, eg skal prøve å forklare kvifor eg tenker i dei baner. Sjølv om eg skulle gjere ein eigen innsats med rensing av varmeveksler og eksosbend kjem eg truleg ikkje unna det faktum at motoren må ut av båten (vanskelig tilkomst på toppen av motor) og motor må skrues frå kvarandre. Sjølv om repereasjonskostnadene "berre" kjem på 50.000 så har eg fortsatt ein 20 år gamal motor med berre originale slitedeler. I åra framover må eg derfor rekne med å skifte starter, eksosbend, turbo, dynamo - og kanskje andre ting. Då blir reparasjonskostnadene fort 100 lapper totalt sett i åra framover. I tillegg har eg altså eit gamalt drev som allerede har fått problem. Overhaling eller nytt drev er veldig sannsynlig om få år. Min erfaring er at rekninga frå verksteder alltid vert endå dyrere enn ein hadde trudd/håpa.

 

Tar me prislappen på dette så er det slett ikkje langt igjen opp til prisen på ein overhalt motorpakke inkludert drev (Ja, det er kun aktuelt å kjøpe noko slikt av ein seriøs aktør der alle papirer er på stell).

 

Eg har absolutt tatt @Komodosine råd til meg. Og dersom det skulle bli ny motor så har eg slått frå meg den 4-sylindra 3-literen. Hyundaien virker meir aktuell. Riktig nok berre 3 liter, og "V" i staden for rekke. Men 6 sylindre. Ikkje 100% i tråd med Komodo sine råd, men nærmere. Ein brukt eller overhalt D6 er heller ikkje uaktuelt, men det ligg ingen slike ute for salg no etter det eg kan sjå. Den overhalte KAD42-en vil, slik eg forstår det, være eit greit valg fordi den er tilsvarende den eg har + eit lite knepp med ekstra krefter.

 

PS: Har fortsatt ikkje slått frå meg tanken på å beholde motoren, eg skal bruke litt tid på å snakke med andre verksteder om denne jobben.

 

 

 

Vestlandssong

Vestlandssong

lurvetass skrev for 12 timer siden:

Synes det er litt dart at du ikke vil sjekke it motoren før du går videre med et bytte.

Men da ville jeg vurdert @Komodo sine råd nøye ved valg av nymotor.

 

 

Eg forstår at du syns det, eg skal prøve å forklare kvifor eg tenker i dei baner. Sjølv om eg skulle gjere ein eigen innsats med rensing av varmeveksler og eksosbend kjem eg truleg ikkje unna det faktum at motoren må ut av båten (vanskelig tilkomst på toppen av motor) og motor må skrues frå kvarandre. Sjølv om repereasjonskostnadene "berre" kjem på 50.000 så har eg fortsatt ein 20 år gamal motor med berre originale slitedeler. I åra framover må eg derfor rekne med å skifte starter, eksosbend, turbo, dynamo - og kanskje andre ting. Då blir reparasjonskostnadene fort 100 lapper totalt sett i åra framover. I tillegg har eg altså eit gamalt drev som allerede har fått problem. Overhaling eller nytt drev er veldig sannsynlig om få år. Min erfaring er at rekninga frå verksteder alltid vert endå dyrere enn ein hadde trudd/håpa.

 

Tar me prislappen på dette så er det slett ikkje langt igjen opp til prisen på ein overhalt motorpakke inkludert drev (Ja, det er kun aktuelt å kjøpe noko slikt av ein seriøs aktør der alle papirer er på stell).

 

Eg har absolutt tatt @Komodosine råd til meg. Og dersom det skulle bli ny motor så har eg slått frå meg den 4-sylindra 3-literen. Hyundaien virker meir aktuell. Riktig nok berre 3 liter, og "V" i staden for rekke. Men 6 sylindre. Ikkje 100% i tråd med Komodo sine råd, men nærmere. Ein brukt eller overhalt D6 er heller ikkje uaktuelt, men det ligg ingen slike ute for salg no etter det eg kan sjå. Den overhalte KAD42-en vil, slik eg forstår det, være eit greit valg fordi den er tilsvarende den eg har + eit lite knepp med ekstra krefter.

 

 

 

Vestlandssong

Vestlandssong

lurvetass skrev for 12 timer siden:

Synes det er litt dart at du ikke vil sjekke it motoren før du går videre med et bytte.

Men da ville jeg vurdert @Komodo sine råd nøye ved valg av nymotor.

 

 

Eg forstår at du syns det, eg skal prøve å forklare kvifor eg tenker i dei baner. Sjølv om eg skulle gjere ein eigen innsats med rensing av varmeveksler og eksosbend kjem eg truleg ikkje unna det faktum at motoren må ut av båten (vanskelig tilkomst på toppen av motor) og motor må skrues frå kvarandre. Sjølv om repereasjonskostnadene "berre" kjem på 50.000 så har eg fortsatt ein 20 år gamal motor med berre originale slitedeler. I åra framover må eg derfor rekne med å skifte starter, eksosbend, turbo, dynamo - og kanskje andre ting. Då blir reparasjonskostnadene fort 100 lapper totalt sett i åra framover. I tillegg har eg altså eit gamalt drev som allerede har fått problem. Overhaling eller nytt drev er veldig sannsynlig om få år. Min erfaring er at rekninga frå verksteder alltid vert endå dyrere enn ein hadde trudd/håpa.

 

Tar me prislappen på dette så er det slett ikkje langt igjen opp til prisen på ein overhalt motorpakke inkludert drev (Ja, det er kun aktuelt å kjøpe noko slikt av ein seriøs aktør der alle papirer er på stell).

 

Eg har absolutt tatt @Komodosine råd til meg. Og dersom det skulle bli ny motor så har eg slått frå meg den 4-sylindra 3-literen. Hyundaien virker meir aktuell. Riktig nok berre 3 liter, og "V" i staden for rekke. Men 6 sylindre. Ikkje 100% i tråd med Komodo sine råd, men nærmere. Ein brukt eller overhalt D6 er heller ikkje uaktuelt, men det ligg ingen slike ute for salg no etter det eg kan sjå.

 

 

 

Vestlandssong

Vestlandssong

lurvetass skrev for 12 timer siden:

Synes det er litt dart at du ikke vil sjekke it motoren før du går videre med et bytte.

Men da ville jeg vurdert @Komodo sine råd nøye ved valg av nymotor.

 

 

Eg forstår at du syns det, eg skal prøve å forklare kvifor eg tenker i dei baner. Sjølv om eg skulle gjere ein eigen innsats med rensing av varmeveksler og eksosbend kjem eg truleg ikkje unna det faktum at motoren må ut av båten (vanskelig tilkomst på toppen av motor) og motor må skrues frå kvarandre. Sjølv om repereasjonskostnadene "berre" kjem på 50.000 så har eg fortsatt ein 20 år gamal motor med berre originale slitedeler. I åra framover må eg derfor rekne med å skifte starter, eksosbend, turbo, dynamo - og kanskje andre ting. Då blir reparasjonskostnadene fort 100 lapper totalt sett i åra framover. I tillegg har eg altså eit gamalt drev som allerede har fått problem. Overhaling eller nytt drev er veldig sannsynlig om få år. 

 

Tar me prislappen på dette så er det slett ikkje langt igjen opp til prisen på ein overhalt motorpakke inkludert drev (Ja, det er kun aktuelt å kjøpe noko slikt av ein seriøs aktør der alle papirer er på stell).

 

Eg har absolutt tatt @Komodosine råd til meg. Og dersom det skulle bli ny motor så har eg slått frå meg den 4-sylindra 3-literen. Hyundaien virker meir aktuell. Riktig nok berre 3 liter, og "V" i staden for rekke. Men 6 sylindre. Ikkje 100% i tråd med Komodo sine råd, men nærmere. Ein brukt eller overhalt D6 er heller ikkje uaktuelt, men det ligg ingen slike ute for salg no etter det eg kan sjå.

 

 

 



×
×
  • Create New...