Jump to content

Edit History

_Bliss_

_Bliss_

Olje/dieselfilm er normalt ved kaldt motor. Ufortbrent diesel, forbrenning er ikke optimal før driftsvarm motor.

 

For meg høres det ut som du ikke har sirkulasjon på sjøvannssiden.Varmeveksler skal i ikke være varm. Sjekk om du har sirkulasjon på sjøvannssiden, hvis ikke bør du demontere intercooler og varmeveksler samt evt oljekjøler. Skal du feilsøke videre må du vite at disse er i orden og har tilstrekkelig gjennomstrømning. Sjekk også sjøvannspumpe om den ikke er utelukket

 

Hvilket nivå har du på kjølevann i ekspansjonstank? Den lekkasjen du har kan den komme fra ekspansjonstank? Hvis du feks har varmtvannsbereder som er tilkoblet kjølesløyfe på motor skal nivå på ekspansjonstank være lavere eller så spytter den bare ut igjen.

Vestlandssong skrev 14 minutter siden:

Då har eg vore å prøvekjørt båten. Vil gjerne dele «resultata» av turen med dykk, i håp om at dette kan bidra til å få ein klarere forståing av kva som er gale med motoren. Kjøreturen varte i ca 40 minutt, med varierende turtall. Lavt turtall mykje av turen.

 

Oljefilm:

Nytt symptom som eg ikkje har sett før. Oljefilm (eller diesel?) på vatnet bak båten. Ikkje store mengder, og ikkje heile tida. Det kom litt ved oppstart. Og så såg eg det når eg la til kai for å fylle diesel. Men då eg var på plass i båsen min i marinaen igjen såg eg ingenting. Berre på kald motor?

 

Oljetrykk:

Gløymte å sjekke på kald motor. På varm motor låg den på 5 dei gongene eg sjekka. På tomgang etter kjøring (varm motor) sank den til under 3.

 

Temperatur:

At motoren slit med varmgang og at den går til kokepunktet når den blir kjørt på maks turtall i meir enn 30-40++ sekund er ikkje noko nytt. Det som kanskje er litt spesielt er at når turtall blir satt ned frå høgare og ned til tomgang så går motortemperaturen (ikkje alltid men av og til) opp i staden for ned. Dårlig sjøvannspumpe?

Sjølv etter fortøyning i bås og båten går 10-15 minutt på tomgang går ikkje temperaturen tilbake under 90 grader.

 

Toppfart:

Noko som var nytt for meg i dag var at eg ikkje fekk båten opp i meir enn 18,7 knop på maks turtall. Tidlegare har eg klart ca 2 knop meir. Eg forsøkte å regulere med trimflaps og drevtilt, men fann ingen posisjon som fekk den høgare i fart. Hadde dog ikkje så mykje tid å prøve på før det var fare for at motor koker.

 

Turtal:

Eg får den opp i ca 3650 rpm, noko som samsvarer med tidlegare. 3800 skal motoren eigentleg ha.

 

Inspeksjon i motorrom etter endt tur:

 

Kunne høyre tydelige «rennelyder» fra inni motoren i nokre minutt etter den var slått av. Veit ikkje om dette er vanlig.

 

Temperatur:

Heile motoren er så varm at eg ikkje kan ta på den meir enn eit par sekund uten å brenne meg. Dette inkluderer gummislangene fra/til varmeveksler, som kjennes ganske mjuke pga varmen. Varmeveksleren er aller varmest. Ekstremt varm rett og slett.

 

Lekkasjer:

Eg hadde vaska bort tidlegare lekkasjer. No var det ikkje lekkasjer på alle stadene det var sist. Kanskje turen ikkje var lang nok. Bildene viser lekkasjene. Kjølevæske under motor (ikkje store mengder). Oljelekkasje ved startmotor og ein stad inne ved blokka. Eg fekk ikkje vekk absolutt all olja på startmotor som var igjen frå sist tur. Det som er midt i bildet er gamalt. Det som er litt til høgre (lenger ute) er nytt. 

 

IMG_20210913_183106.jpg.a9850784a1d24ce6ee8c6602708ea736.jpgIMG_20210913_182917.jpg.2079a9d09a545f558008c3a8f38ed873.jpg

 

 

 

 

 

IMG_20210913_182849.jpg.8d02327cfdb0a90b5b008b7ff0ac5198.jpgIMG_20210913_182805.jpg.8f767e9cb3c25e1772d622ad2596960f.jpgIMG_20210913_181604.jpg.56cee213367e631fadf097e08ce66a14.jpg

 

_Bliss_

_Bliss_

Olje/dieselfilm er normalt ved kaldt motor. Ufortbrent diesel, forbrenning er ikke optimal før driftsvarm motor.

 

For meg høres det ut som du ikke har sirkulasjon på sjøvannssiden. Varmeveksler skal i ikke være varm. Demonter intercooler og varmeveksler samt evt oljekjøler. Skal du feilsøke videre må du vite at disse er i orden og har tilstrekkelig gjennomstrømning.

 

Hvilket nivå har du på kjølevann i ekspansjonstank? Den lekkasjen du har kan den komme fra ekspansjonstank? Hvis du feks har varmtvannsbereder som er tilkoblet kjølesløyfe på motor skal nivå på ekspansjonstank være lavere eller så spytter den bare ut igjen.

Vestlandssong skrev 12 minutter siden:

Då har eg vore å prøvekjørt båten. Vil gjerne dele «resultata» av turen med dykk, i håp om at dette kan bidra til å få ein klarere forståing av kva som er gale med motoren. Kjøreturen varte i ca 40 minutt, med varierende turtall. Lavt turtall mykje av turen.

 

Oljefilm:

Nytt symptom som eg ikkje har sett før. Oljefilm (eller diesel?) på vatnet bak båten. Ikkje store mengder, og ikkje heile tida. Det kom litt ved oppstart. Og så såg eg det når eg la til kai for å fylle diesel. Men då eg var på plass i båsen min i marinaen igjen såg eg ingenting. Berre på kald motor?

 

Oljetrykk:

Gløymte å sjekke på kald motor. På varm motor låg den på 5 dei gongene eg sjekka. På tomgang etter kjøring (varm motor) sank den til under 3.

 

Temperatur:

At motoren slit med varmgang og at den går til kokepunktet når den blir kjørt på maks turtall i meir enn 30-40++ sekund er ikkje noko nytt. Det som kanskje er litt spesielt er at når turtall blir satt ned frå høgare og ned til tomgang så går motortemperaturen (ikkje alltid men av og til) opp i staden for ned. Dårlig sjøvannspumpe?

Sjølv etter fortøyning i bås og båten går 10-15 minutt på tomgang går ikkje temperaturen tilbake under 90 grader.

 

Toppfart:

Noko som var nytt for meg i dag var at eg ikkje fekk båten opp i meir enn 18,7 knop på maks turtall. Tidlegare har eg klart ca 2 knop meir. Eg forsøkte å regulere med trimflaps og drevtilt, men fann ingen posisjon som fekk den høgare i fart. Hadde dog ikkje så mykje tid å prøve på før det var fare for at motor koker.

 

Turtal:

Eg får den opp i ca 3650 rpm, noko som samsvarer med tidlegare. 3800 skal motoren eigentleg ha.

 

Inspeksjon i motorrom etter endt tur:

 

Kunne høyre tydelige «rennelyder» fra inni motoren i nokre minutt etter den var slått av. Veit ikkje om dette er vanlig.

 

Temperatur:

Heile motoren er så varm at eg ikkje kan ta på den meir enn eit par sekund uten å brenne meg. Dette inkluderer gummislangene fra/til varmeveksler, som kjennes ganske mjuke pga varmen. Varmeveksleren er aller varmest. Ekstremt varm rett og slett.

 

Lekkasjer:

Eg hadde vaska bort tidlegare lekkasjer. No var det ikkje lekkasjer på alle stadene det var sist. Kanskje turen ikkje var lang nok. Bildene viser lekkasjene. Kjølevæske under motor (ikkje store mengder). Oljelekkasje ved startmotor og ein stad inne ved blokka. Eg fekk ikkje vekk absolutt all olja på startmotor som var igjen frå sist tur. Det som er midt i bildet er gamalt. Det som er litt til høgre (lenger ute) er nytt. 

 

IMG_20210913_183106.jpg.a9850784a1d24ce6ee8c6602708ea736.jpgIMG_20210913_182917.jpg.2079a9d09a545f558008c3a8f38ed873.jpg

 

 

 

 

 

IMG_20210913_182849.jpg.8d02327cfdb0a90b5b008b7ff0ac5198.jpgIMG_20210913_182805.jpg.8f767e9cb3c25e1772d622ad2596960f.jpgIMG_20210913_181604.jpg.56cee213367e631fadf097e08ce66a14.jpg

 



×
×
  • Create New...