Jump to content

Edit History

Tor Arild

Tor Arild

Tilbake til TS sitt utgangspunkt: 

Ønsker litt mer krefter for å få skroget til å ha litt høyere planingsfart; 
Hadde det vært meg, så tror jeg at jeg ville forsøkt å selge eksisterende motor og kjøpe en brukt KAD300. 

Er du beredet til å ta jobben med å ta en grunding gjennomgang av din eksisterende motor for å føle deg trygg, men likefullt skulle ønske litt mer krutt, så hadde jeg heller kjøpt en KAD300 og så gjort en grunning gjennomgang av denne. 
Du får sikkert greit betalt for motor som står der "som den er", og så heller legge det beløpet inn i en 300-maskin og bruke de pengene du tenkte/frykter å bruke på en gjennomgang på en motor som vil være mer i tråd med de økte kreftene du ønsker deg?

Den passer vel rett inn i eksisterende oppsett med motorlabber etc? 

Mvh

Tor Arild

Tor Arild

Tor Arild

Tilbake til TS sitt utgangspunkt: 

Ønsker litt mer krefter for å få skroget til å ha litt høyere planingsfart; 
Hadde det vært meg, så tror jeg at jeg ville forsøkt å selge eksisterende motor og kjøpe en brukt KAD300. 

Er du beredet til å ta jobben med å ta en grunding gjennomgang av din eksisterende motor for å føle deg trygg, men likefullt skulle ønske litt mer krutt, så hadde jeg heller kjøpt en KAD300 og så gjort en grunning gjennomgang av denne. 
Du får sikkert greit betalt for motor som står der, og så heller legge det beløpet inn i en 300-maskin og bruke de pengene du tenkte/frykter å bruke på en gjennomgang på en motor som vil være mer i tråd med de økte kreftene du ønsker deg?

Den passer vel rett inn i eksisterende oppsett med motorlabber etc? 

Mvh

Tor Arild

• Create New...