Jump to content

Edit History

Vestlandssong

Vestlandssong

Tor Arild skrev for 2 timer siden:


Hadde det vært meg, så tror jeg at jeg ville forsøkt å selge eksisterende motor og kjøpe en brukt KAD300. 

 

Takk for at du løfter opp igjen alternativet om motorbytte. Eg vil gjerne ta ein ny runde på denne overhalte KAD42`en som eg har nemnt nokre gongar, men som eg har fått heller laber respons på her, som eg trur er grunna skepsis til overhaling. Eg har no meir info om jobben og prisen, og vil gjerne høyre om det endrer på bildet.

 

Overhalt KAD42 med tilhøyrende drev

 

- Jobben er utført av Tor Båtservice i Trondheim, Volve Penta verksted.

- Overhalinga er utført etter VP sin offisielle overhalingsmanual

- Det er brukt berre originale Volvo-deler

- Alt inni motoren er nytt

- Alle ytre deler er demontert, rensa, inspisert og godkjent

-Motoren er nullstilt

- Drevet er også overhalt iht manual

- Eit års garanti

- Må kjøres inn som ein ny motor

 

Pris på motor + drev er rett over 160.000 inkludert innbytte. I tillegg kjem propeller og frakt. Monteringsjobben er enkel, sannsynligvis maks 20.000.

 

Eg kan ikkje skjønne anna enn at dette må være seriøst. Hvis ikkje dette er trygt så er ingenting trygt. Eller?

 

Kvifor vil eg heller skifte motor enn å reparere den eg har? Fordi den eg har er for liten, eg slit med å plane skikkelig. Er KAD42 då den optimale motoren? Nei, på ingen måte. Men den har i allefall 6 sylindre i rekke og 3,7L slagvolum, som i dag. Og med 30 HK ekstra + kompressor burde det utgjere ein merkbar forskjell. Det hadde sjølvsagt vore fint med endå meir krefter, men her handler det om å finne ein farbar vei. KAD42 vil vel være ein oppgradering?

 

Eg har innsett at å skifte til heilt ny motor ikkje blir aktuelt, hverken no eller i framtida. Det koster fort minst ein halv million med drev og montering, og den dagen eg føler eg kan ta meg råd til det så trur eg heller det blir meir aktuelt å skifte båt.

 

Gjennom eit seriøst verkstad har eg forresten fått nyss i at det er ein kunde som kanskje skal skifte ut sin KAD300 og i sofall vil selge denne. Men det er ikkje før i vinter, og det er berre kanskje. Burde eg avvente?

 

Som de forstår er eg temmelig positiv til denne KAD42`en. Men så likar eg også å lytte til erfarne og kunnskapsrike folk. Eg håper imidlertid me kan komme forbi premisset om at dette ikkje dreier seg om ein "overmalt" motor som selges av ein luring i ein privat garasje. Eller er det noko eg ikkje ser/skjønner her?

 

Vestlandssong

Vestlandssong

Tor Arild skrev for 1 time siden:


Hadde det vært meg, så tror jeg at jeg ville forsøkt å selge eksisterende motor og kjøpe en brukt KAD300. 

 

Takk for at du løfter opp igjen alternativet om motorbytte. Eg vil gjerne ta ein ny runde på denne overhalte KAD42`en som eg har nemnt nokre gongar, men som eg har fått heller laber respons på her, som eg trur er grunna skepsis til overhaling. Eg har no meir info om jobben og prisen, og vil gjerne høyre om det endrer på bildet.

 

Overhalt KAD42 med tilhøyrende drev

 

- Jobben er utført av Tor Båtservice i Trondheim, Volve Penta verksted.

- Overhalinga er utført etter VP sin offisielle overhalingsmanual

- Det er brukt berre originale Volvo-deler

- Alt inni motoren er nytt

- Alle ytre deler er demontert, rensa, inspisert og godkjent

-Motoren er nullstilt

- Drevet er også overhalt iht manual

- Eit års garanti

- Må kjøres inn som ein ny motor

 

Pris på motor + drev er rett over 160.000 inkludert innbytte. I tillegg kjem propeller og frakt. Monteringsjobben er enkel, sannsynligvis maks 20.000.

 

Eg kan ikkje skjønne anna enn at dette må være seriøst. Hvis ikkje dette er trygt så er ingenting trygt. Eller?

 

Kvifor vil eg heller skifte motor enn å reparere den eg har? Fordi den eg har er for liten, eg slit med å plane skikkelig. Er KAD42 då den optimale motoren? Nei, på ingen måte. Men den har i allefall 6 sylindre i rekke og 3,7L slagvolum, som i dag. Og med 30 HK ekstra + kompressor burde det utgjere ein merkbar forskjell. Det hadde sjølvsagt vore fint med endå meir krefter, men her handler det om å finne ein farbar vei. KAD42 vil vel være ein oppgradering?

 

Eg har innsett at å skifte til heilt ny motor ikkje blir aktuelt, hverken no eller i framtida. Det koster fort minst ein halv million med drev og montering, og den dagen eg føler eg kan ta meg råd til det så trur eg heller det blir meir aktuelt å skifte båt.

 

Gjennom eit seriøst verkstad har eg forresten fått nyss i at det er ein kunde som kanskje skal skifte ut sin KAD300 og i sofall vil selge denne. Men det er ikkje før i vinter, og det er berre kanskje. Burde eg avvente?

 

Som de forstår er eg temmelig positiv til denne KAD42`en. Men så likar eg også å lytte til erfarne og kunnskapsrike folk. Eg håper imidlertid me kan komme forbi premisset om at dette ikkje dreier seg om ein "overmalt" motor som selges av ein luring i ein privat garasje.

Vestlandssong

Vestlandssong

Tor Arild skrev for 1 time siden:


Hadde det vært meg, så tror jeg at jeg ville forsøkt å selge eksisterende motor og kjøpe en brukt KAD300. 

 

Takk for at du løfter opp igjen alternativet om motorbytte. Eg vil gjerne ta ein ny runde på denne overhalte KAD42`en som eg har nemnt nokre gongar, men som eg har fått heller laber respons på her, som eg trur er grunna skepsis til overhaling. Eg har no meir info om jobben og prisen, og vil gjerne høyre om det endrer på bildet.

 

Overhalt KAD42 med tilhøyrende drev

 

- Jobben er utført av Tor Båtservice i Trondheim, Volve Penta verksted.

- Overhalinga er utført etter VP sin offisielle overhalingsmanual

- Det er brukt berre originale Volvo-deler

- Alt inni motoren er nytt

- Alle ytre deler er demontert, rensa, inspisert og godkjent

-Motoren er nullstilt

- Drevet er også overhalt iht manual

- Eit års garanti

- Må kjøres inn som ein ny motor

 

Pris på motor + drev er rett over 160.000 inkludert innbytte. I tillegg kjem propeller og frakt. Monteringsjobben er enkel, sannsynligvis maks 20.000.

 

Eg kan ikkje skjønne anna enn at dette må være seriøst. Hvis ikkje dette er trygt så er ingenting trygt. Eller?

 

Kvifor vil eg heller skifte motor enn å reparere den eg har? Fordi den eg har er for liten, eg slit med å plane skikkelig. Er KAD42 då den optimale motoren? Nei, på ingen måte. Men den har i allefall 6 sylindre i rekke og 3,7L slagvolum, som i dag. Og med 30 HK ekstra + kompressor burde det utgjere ein merkbar forskjell. Det hadde sjølvsagt vore fint med endå meir krefter, men her handler det om å finne ein farbar vei. KAD42 vil vel være ein oppgradering?

 

Eg har innsett at å skifte til heilt ny motor ikkje blir aktuelt, hverken no eller i framtida. Det koster fort minst ein halv million med drev og montering, og den dagen eg føler eg kan ta meg råd til det så trur eg heller det blir meir aktuelt å skifte båt.

 

Gjennom eit seriøst verkstad har eg forresten fått nyss i at det er ein kunde som kanskje skal skifte ut sin KAD300 og i sofall vil selge denne. Men det er ikkje før i vinter, og det er berre kanskje. Burde eg avvente?

 

Som de forstår er eg temmelig positiv til denne KAD`en. Men så likar eg også å lytte til erfarne og kunnskapsrike folk. Eg håper imidlertid me kan komme forbi premisset om at dette ikkje dreier seg om ein "overmalt" motor som selges av ein luring i ein privat garasje.

Vestlandssong

Vestlandssong

Tor Arild skrev for 1 time siden:


Hadde det vært meg, så tror jeg at jeg ville forsøkt å selge eksisterende motor og kjøpe en brukt KAD300. 

 

Takk for at du løfter opp igjen alternativet om motorbytte. Eg vil gjerne ta ein ny runde på denne overhalte KAD42`en som eg har nemnt nokre gongar, men som eg har fått heller laber respons på her, som eg trur er grunna skepsis til overhaling. Eg har no meir info om jobben og prisen, og vil gjerne høyre om det endrer på bildet.

 

Overhalt KAD42 med tilhøyrende drev

 

- Jobben er utført av Tor Båtservice i Trondheim, Volve Penta verksted.

- Overhalinga er utført etter VP sin offisielle overhalingsmanual

- Det er brukt berre originale Volvo-deler

- Alt inni motoren er nytt

- Alle ytre deler er demontert, rensa, inspisert og godkjent

-Motoren er nullstilt

- Drevet er også overhalt iht manual

- Eit års garanti

- Må kjøres inn som ein ny motor

 

Pris på motor + drev er rett over 160.000 inkludert innbytte. I tillegg kjem propeller og frakt. Monteringsjobben er enkel, sannsynligvis maks 20.000.

 

Eg kan ikkje skjønne anna enn at dette må være seriøst. Hvis ikkje dette er trygt så er ingenting trygt. Eller?

 

Kvifor vil eg heller skifte motor enn å reparere den eg har? Fordi den eg har er for liten, eg slit med å plane skikkelig. Er KAD42 då den optimale motoren? Nei, på ingen måte. Men den har i allefall 6 sylindre i rekke og 3,7L slagvolum, som i dag. Og med 30 HK ekstra + kompressor burde det utgjere ein merkbar forskjell. Det hadde sjølvsagt vore fint med endå meir krefter, men her handler det om å finne ein farbar vei. KAD42 vil vel være ein oppgradering?

 

Eg har innsett at å skifte til heilt ny motor ikkje blir aktuelt, hverken no eller i framtida. Det koster fort minst ein halv million med drev og montering, og den dagen eg føler eg kan ta meg råd til det så trur eg heller det blir meir aktuelt å skifte båt.

 

Gjennom eit seriøst verkstad har eg forresten fått nyss i at det er ein kunde som kanskje skal skifte ut sin KAD300 og i sofall vil selge denne. Men det er ikkje før i vinter, og det er berre kanskje. Eg kan jo alltids avvente litt...

 

Som de forstår er eg temmelig positiv til denne KAD`en. Men så likar eg også å lytte til erfarne og kunnskapsrike folk. Eg håper imidlertid me kan komme forbi premisset om at dette ikkje dreier seg om ein "overmalt" motor som selges av ein luring i ein privat garasje.



×
×
  • Create New...