Jump to content

Edit History

Vestlandssong

Vestlandssong

Gullfisk skrev On 14.9.2021 at 18.06:

Om denne gir deg kraft nok, synes jeg denne høres trygg ut, og økonomisk fornuftig. Her kan jobben/nullstilling dokumenteres, kanskje tom bilder, og du har en rimelig garantitid til å få testet installasjonen godt.

Alternativ 2, kan være den kraftigere Mercruiseren som ble linket, men drev i tillegg til mer omfattende installasjon, gjør det vel vesentlig dyrere.

Vis hele sitatet  

Takk for tilbakemelding. Håpet er at den skal kunne gje meg dei 3-4 knopene ekstra som eg treng for at fullasta båt skal plane uten å tyne motoren for mykje. Er det realistisk tru..? 

Mercruiseren kunne nok vore aktuell om den var solgt komplett med brukt transom og Bravo x3 drev..

Vestlandssong

Vestlandssong

Gullfisk skrev On 14.9.2021 at 18.06:

Om denne gir deg kraft nok, synes jeg denne høres trygg ut, og økonomisk fornuftig. Her kan jobben/nullstilling dokumenteres, kanskje tom bilder, og du har en rimelig garantitid til å få testet installasjonen godt.

Alternativ 2, kan være den kraftigere Mercruiseren som ble linket, men drev i tillegg til mer omfattende installasjon, gjør det vel vesentlig dyrere.

Vis hele sitatet  

Håpet er at den skal kunne gje meg dei 3-4 knopene ekstra som eg treng for at fullasta båt skal plane uten å tyne motoren for mykje. Er det realistisk tru..? 

Mercruiseren kunne nok vore aktuell om den var solgt komplett med brukt transom og Bravo x3 drev..

• Create New...