Jump to content

Edit History

Vestlandssong

Vestlandssong

Gullfisk skrev for 1 time siden:

Om denne gir deg kraft nok, synes jeg denne høres trygg ut, og økonomisk fornuftig. Her kan jobben/nullstilling dokumenteres, kanskje tom bilder, og du har en rimelig garantitid til å få testet installasjonen godt.

Alternativ 2, kan være den kraftigere Mercruiseren som ble linket, men drev i tillegg til mer omfattende installasjon, gjør det vel vesentlig dyrere.

Takk for tilbakemelding. Håpet er at den skal kunne gje meg dei 3-4 knopene ekstra som eg treng for at fullasta båt skal plane uten å tyne motoren for mykje. Er det realistisk tru..? 

Mercruiseren kunne nok vore aktuell om den var solgt komplett med brukt transom og Bravo x3 drev..

Vestlandssong

Vestlandssong

Gullfisk skrev for 1 time siden:

Om denne gir deg kraft nok, synes jeg denne høres trygg ut, og økonomisk fornuftig. Her kan jobben/nullstilling dokumenteres, kanskje tom bilder, og du har en rimelig garantitid til å få testet installasjonen godt.

Alternativ 2, kan være den kraftigere Mercruiseren som ble linket, men drev i tillegg til mer omfattende installasjon, gjør det vel vesentlig dyrere.

Håpet er at den skal kunne gje meg dei 3-4 knopene ekstra som eg treng for at fullasta båt skal plane uten å tyne motoren for mykje. Er det realistisk tru..? 

Mercruiseren kunne nok vore aktuell om den var solgt komplett med brukt transom og Bravo x3 drev..

• Create New...