Jump to content

Edit History

SY Johanne

SY Johanne

Tross næringsfattig kosthold og forsøk med å la dem sove med trange klær, har ungene vokst ut av vår 34 fots Sweden Yacht. Den er nå solgt. Vi ønsker oss ny båt mellom 37 og 40 fot, men merker jeg ikke kjenner markedet godt nok. Dessuten er det få båter til salgs. Vi har budsjett på maks 800.000 og har disse kravene:

• Stiv og sjøsikker
  • Ikke rullemast
  • Ikke teakdekk
  • Må seile rimelig godt
  • 190 minimum ståhøyde i salongen
  • 3 lugarer

Vi har funnet Jeanneau Sun Odyssey 37 eller 40 som vi liker veldig godt, men det er ikke mange til salgs. Vi spør derfor ekspertpanelet på båtplassen; hva er de beste familieseilbåtene på 37-40 fot (til vårt budsjett) og hvorfor?

SY Johanne

SY Johanne

Tross næringsfattig kosthold og forsøk med å la dem sove med trange klær, har ungene vokst ut av vår 34 fots Sweden Yacht. Den er nå solgt. Vi ønsker oss ny båt mellom 37 og 40 fot, men merker jeg ikke kjenner markedet godt nok. Dessuten er det få båter til salgs. Vi har budsjett på maks 800.000 og har disse kravene:

• Stiv og sjøsikker
  • Ikke rullemast
  • Ikke teakdekk
  • Må seile rimelig godt

Vi har funnet Jeanneau Sun Odyssey 37 eller 40 som vi liker veldig godt, men det er ikke mange til salgs. Vi spør derfor ekspertpanelet på båtplassen; hva er de beste familieseilbåtene på 37-40 fot (til vårt budsjett) og hvorfor?

SY Johanne

SY Johanne

Tross næringsfattig kosthold og forsøk med å la dem sove med trange klær, har ungene vokst ut av vår 34 fots Sweden Yacht, som nå er solgt. Vi ønsker oss ny båt mellom 37 og 40 fot, men merker jeg ikke kjenner markedet godt nok. Dessuten er det få båter til salgs. Vi har budsjett på maks 800.000 og har disse kravene:

• Stiv og sjøsikker
  • Ikke rullemast
  • Ikke teakdekk
  • Må seile rimelig godt

• Create New...