Jump to content

Edit History

chrisrik

chrisrik

LI4000 skrev 7 minutter siden:

Det er desverre slik at det heller ikke her er for nærme. Selv om det er 5 RS-stasjoner så kan flere av de være ute av drift eller være på lang responstid - eller opptatt med andre oppdrag, slik at ingen av de kan hjelpe deg. Og selv om det er mange hytter så er det få av de som kan hjelpe deg med mindre du kjenner dem - når jeg er på reise i det området så kjenner jeg 0 hytter og da hjelper dem lite.

Og vips forsvant det argumentet ?

Men, jeg følte meg tryggere i skjærgården der, enn hva jeg gjør på yttersiden av Rebbenesøya med mørkt gsm-nett, ikke en båt i sikte og Svalbard "i horisonten".

Dog har vi endel oppdrettsanlegg her, som om ikke annet lytter på kanal 16 ?

chrisrik

chrisrik

LI4000 skrev 3 minutter siden:

Det er desverre slik at det heller ikke her er for nærme. Selv om det er 5 RS-stasjoner så kan flere av de være ute av drift eller være på lang responstid - eller opptatt med andre oppdrag, slik at ingen av de kan hjelpe deg. Og selv om det er mange hytter så er det få av de som kan hjelpe deg med mindre du kjenner dem - når jeg er på reise i det området så kjenner jeg 0 hytter og da hjelper dem lite.

Og vips forsvant det argumentet ?

Men, jeg følte meg tryggere i skjærgården der, enn hva jeg ville gjort på yttersiden av Rebbenesøya med mørkt gsm-nett, ikke en båt i sikte og Svalbard "i horisonten".

Dog har vi endel oppdrettsanlegg her, som om ikke annet lytter på kanal 16 ?

• Create New...