Jump to content

Edit History

Tor Arild

Tor Arild

Eika skrev On 14.9.2021 at 9.05:

Er det virkelig noen som fortsatt gidder å bruke winrace? De er bare jævla dyre og har elendig kundeservice etter att Nina Dorothea overtok sjappa. Vet om flere folk som har kjøpt splitter nye cleavere der som er skeive når de kommer etter 8uker og en kundebehandler som sier "de skal være sånn" 

Glansdagene der man blei møtt av kunnskapsrike og tryllekunstner Olle er desverre over. 

Trudde de fleste brukte Andvik Propellers nå for tiden, kunnskapsrik og service innstilt "guttunge" som fortsatt har gløden og motivasjonen til og gå på, billig er han også 

Vis hele sitatet  

Eika, jeg hadde en "grunnberøring" på 200 meters dyp på vei hjem fra ferie i sommer. 

Propell fikk et hakk i blad 1 og 2, mens blad 3 og 4 gikk fri. 

Takstmann mener det var en delvis sunket container, da hakkene ikke var store, men så ut som om det var brukt baksiden av en tung turkniv til å påføre hakk med, da skaden ikke var forenlig med vasstrukken tømmerstokk eller lignende (flg takstmann).

Derimot ofret fremover clutsj seg på girkassen, og det ble en forsikringssak. Uansett, så ble begge propeller sendt til winrace av verkstedet jeg bruker, og de mente at de hadde fått like god service som før. Er kanskje andre ressurser som jobber mot slike større profesjonelle brukere? Ikke vet jeg, men jeg vet at min leverandør er fornøyd med sin leverandør. 

Mvh

Tor Arild

Tor Arild

Tor Arild

Eika skrev On 14.9.2021 at 9.05:

Er det virkelig noen som fortsatt gidder å bruke winrace? De er bare jævla dyre og har elendig kundeservice etter att Nina Dorothea overtok sjappa. Vet om flere folk som har kjøpt splitter nye cleavere der som er skeive når de kommer etter 8uker og en kundebehandler som sier "de skal være sånn" 

Glansdagene der man blei møtt av kunnskapsrike og tryllekunstner Olle er desverre over. 

Trudde de fleste brukte Andvik Propellers nå for tiden, kunnskapsrik og service innstilt "guttunge" som fortsatt har gløden og motivasjonen til og gå på, billig er han også 

Vis hele sitatet  

Eika, jeg hadde en "grunnberøring" på 200 meters dyp på vei hjem fra ferie i sommer. 

Propell fikk et hakk i blad 1 og 2, mens blad 3 og 4 gikk fri. 

Takstmann mener det var en delvis sunket container, da hakkene ikke var store, men så ut som om det var brukt baksiden av en tung turkniv til å påføre hakk med, da skaden ikke var forenlig med vasstrukken tømmerstokk eller lignende (flg takstmann).

Derimot ofret fremover clutsj seg på girkassen, og det ble en forsikringssak. Uansett, så ble begge propeller sendt ti lginrace av verkstedet jeg bruker, og de mente at de hadde fått like god service som før. Er kanskje andre ressurser som jobber mot slike større profesjonelle brukere? Ikke vet jeg, men jeg vet at min leverandør er fornøyd med sin leverandør. 

Mvh

Tor Arild

• Create New...