Jump to content

Edit History

Rune.f

Rune.f

.

Rune.f

Rune.f

Har nå definitivt gitt opp forhandler som solgte båten ny, vedkommende har blitt purret av ES att de nå må ta kontakt med kunden....men hører ikke ett pip på tross av flere mailer også fra meg, dette føyer seg inn i rekken av erfaringer fra denne forhandleren, de er en skam for ES 

Har bla prøvd å få pris på å ettermontere dyrt ekstrautstyr/35000kr's jobb...ingen svar, bestilt deler...feil deler kommer selv om jeg påpeker att de må være nøye med delenr så det blir rett, båten var levert ny derfra med slurvete arbeid, feks kabelsko for 8mm bolt på 4mm skruer til bensinmåler som aldrig har virket, fryktelig unødvendig å irriterende.

Har lyst å advare mot denne bedriften men slikt gjør man ikke offentlig så nøyer meg med å si att før dere kjøper ny båt i S-Trlag gjør en grundig forhåndssjekk !!

Når en prøver å holde båten sin så fin som overhodet mulig år etter år for å stelle godt med en investering kjøpt av sparepenger så blir man forbannet når en ikke engang får svar på reklamasjonshenvendelser, tørr ikke å borti sånt selv heller i frykt for å miste garantien.

• Create New...