Jump to content

Edit History

PolarLi

PolarLi

Siden du er vant med stang, kan jeg varmt anbefale elektrisk snelle. Var egentlig skeptisk til det selv, å trodde det var noe svakt leamikk som ikke klarte å dra opp 2-3 storsei, men ble helfrelst på første tur, krefter i massevis og drar ca 170 meter i minuttet. Eneste ulempen i forhold til en juksamaskin er at man selv må slippe ut sene. Snella har også jukseprogram, men kan bare dra opp, stoppe, dra opp, stoppe osv i forskjellige intervaller og hastigheter alt ettersom hvor avansert snella er. Men skal man ned igjen må man løse ut manuellt.

PolarLi

PolarLi

Siden du er vant med stang, kan jeg varmt anbefale elektrisk snelle. Var egentlig skeptisk til det selv, å trodde det var noe svakt leamikk som ikke klarte å dra opp 2-3 storsei, men ble helfrelst på første tur, krefter i massevis! Eneste ulempen i forhold til en juksamaskin er at man selv må slippe ut sene. Snella har også jukseprogram, men kan bare dra opp, stoppe, dra opp, stoppe osv i forskjellige intervaller og hastigheter alt ettersom hvor avansert snella er. Men skal man ned igjen må man løse ut manuellt.

PolarLi

PolarLi

Siden du er vant med stang, kan jeg varmt anbefale elektrisk snelle. Var egentlig skeptisk til det selv, å trodde det var noe svakt leamikk som ikke klarte å dra opp 2-3 storsei, men ble helfrelst på første tur, krefter i massevis! Eneste ulempen i forhold til en juksamaskin er at man selv må slippe ut sene. Snella har også jukseprogram, men kan bare dra opp, stoppe, dra opp, stoppe osv i forskjellige intervaller alt ettersom hvor avansert snella er. Men skal man ned igjen må man løse ut manuellt.

• Create New...