Jump to content

Edit History

Vestlandssong

Vestlandssong

Eg skylte litt vatn gjennom saltsvannsdelen (eller var det ferskvannsdelen? 🤔) av varmeveksleren. Vatnet som kom ut igjen var brunlig (rust). Ein kan sjå at det ligg eit belegg av rust inni røra i varmeveksleren. Det er også rust ved innløper til turboen. Også ekspansjonstanken har rustavleiringer i seg. Virker altså som det er rust i omløp både i ferskvanns- og saltvannskjølinga. 

Spørsmålet er kor rusten kjem frå. Det var jo ein del rust på eksosbendet. Dette skal eg bytte så då vil jo i allefall ikkje denne tilføre meir til systemet. Men er det andre stader det er vanlig at rust kan oppstå, kan det være frå turboen? 

Og kor mykje rust er akseptabelt? 

IMG_20210921_072959.jpg

IMG_20210918_162840.jpg

IMG_20210918_143325.jpg

Vestlandssong

Vestlandssong

Eg skylte litt vatn gjennom saltsvannsdelen av varmeveksleren. Vatnet som kom ut igjen var brunlig (rust). Ein kan sjå at det ligg eit belegg av rust inni røra i varmeveksleren. Det er også rust ved innløper til turboen. Også ekspansjonstanken har rustavleiringer i seg. Virker altså som det er rust i omløp både i ferskvanns- og saltvannskjølinga. 

Spørsmålet er kor rusten kjem frå. Det var jo ein del rust på eksosbendet. Dette skal eg bytte så då vil jo i allefall ikkje denne tilføre meir til systemet. Men er det andre stader det er vanlig at rust kan oppstå, kan det være frå turboen? 

Og kor mykje rust er akseptabelt? 

IMG_20210921_072959.jpg

IMG_20210918_162840.jpg

IMG_20210918_143325.jpg

• Create New...