Jump to content

Edit History

Vestlandssong

Vestlandssong

Kortvarig glede... Eg må dessverre holde liv i denne tråden litt til, då det kan sjå ut til at eg har konkludert litt for tidlig. Har no reist ca 20 nm på tur i dag, marsjfart 3500 rpm store deler av tida. Temperaturen låg på 90 grader, noko eg meiner er litt meir enn i går. 

Når me kom til kai og hadde fortøyd, lot eg motoren gå på tomgang i minst 15 minutt. Då gjekk ikkje temperaturen så mykje ned som eg trudde den skulle. Den la seg på 82-83 grader, og der vart den liggende. 

 

Dette i motsetning til etter prøveturen i går, der temperaturen sank til rundt 50 grader ganske kjapt etter fortøyning. I går var også varmeveksleren så vidt lunken, mens kjølevannslangen på toppen av varmeveksler var varm. I dag var begge deler svært varme. 

 

Eg fekk altså allerede brukt for min nye stengeventil, og kunne no åpne impellerhuset. Eg tenkte kanskje Impelleren var slitt på grunn av hakkene i huset, men Impelleren såg heilt fin ut. Tok den ikkje ut men inspiserte med lommelykt. 

 

Eg kjørte nok motoren med hard belastning over lengre tid i dag enn i går, så det kan vel muligens forklare denne forskjellen frå i går til i dag. 

 

Det er kansje ingen veg utenom å skifte sjøvannspumpa da? 🤔

IMG_20210918_114716.jpg

IMG_20210918_114634.jpg

Vestlandssong

Vestlandssong

Eg må dessverre holde liv i denne tråden litt til, då det kan sjå ut til at eg har konkludert litt for tidlig. Har no reist ca 20 nm på tur i dag, marsjfart 3500 rpm store deler av tida. Temperaturen låg på 90 grader, noko eg meiner er litt meir enn i går. 

Når me kom til kai og hadde fortøyd, lot eg motoren gå på tomgang i minst 15 minutt. Då gjekk ikkje temperaturen så mykje ned som eg trudde den skulle. Den la seg på 82-83 grader, og der vart den liggende. 

 

Dette i motsetning til etter prøveturen i går, der temperaturen sank til rundt 50 grader ganske kjapt etter fortøyning. I går var også varmeveksleren så vidt lunken, mens kjølevannslangen på toppen av varmeveksler var varm. I dag var begge deler svært varme. 

 

Eg fekk altså allerede brukt for min nye stengeventil, og kunne no åpne impellerhuset. Eg tenkte kanskje Impelleren var slitt på grunn av hakkene i huset, men Impelleren såg heilt fin ut. Tok den ikkje ut men inspiserte med lommelykt. 

 

Eg kjørte nok motoren med hard belastning over lengre tid i dag enn i går, så det kan vel muligens forklare denne forskjellen frå i går til i dag. 

 

Det er kansje ingen veg utenom å skifte sjøvannspumpa da? 🤔

IMG_20210918_114716.jpg

IMG_20210918_114634.jpg



×
×
  • Create New...