Jump to content

Edit History

svendmb

svendmb

Det går ikke kjølevæske i oljekjøleren, kun olje og sjøvann. Det må komme enten fra varmeveksleren, eksos manifoilen eller i verste fall fra topp pakningen. Røret fra termostathuset er nevnt, men det går også et lite rør fra bunnen av veksleren og inn på termostaten. Sjekk der også. Du har vel hatt ute veksleren for rensing, og da ville jeg tro at det mest sannsynlig kommer fra et av de to rørene. 

svendmb

svendmb

Det går ikke kjølevæske i oljekjøleren, kun olje og sjøvann. Det må komme enten fra varmeveksleren, eksos manifoilen eller i verste fall fra topp pakningen. Røret fra termostathuset er nevnt, men det går også et lite rør fra bunnen av veksleren og inn på termostaten. Sjekk der også. Du har vel hatt ute veksleren for rensing, og da ville jeg tro at det mest sannsynlig kommer fra et av de to plast rørene. 

svendmb

svendmb

Det går ikke kjølevæske i oljekjøleren, kun olje og sjøvann. Det må komme enten fra varmeveksleren, eksos manifoilen eller i verste fall fra topp pakningen. Røret fra termostathuset er nevnt, men det går også et lite rør fra bunnen av veksleren og inn på sirkulasjonspumpa. Sjekk der også. Du har vel hatt ute veksleren for rensing, og da ville jeg tro at det mest sannsynlig kommer fra et av de to plast rørene. 

• Create New...