Lazyjack Startet 19.September.2021 Link til dette innlegget Startet 19.September.2021 (redigert) Jeg skal installere hydraulisk autopilot i båten og da kommer det inn en ny slange i begge ender av styresylinderen. Vil ikke starte installasjonen før jeg vet hva jeg trenger så er det mulig å se ut fra bildet hva jeg trenger? Er det en avstandshylse man ser nærmest sylinderen? Kan den fjernes for å å få plass til en ny banjo? Eller finnes det banjo med to nipler jeg kan bruke? Eller må jeg kanskje ha en lenger banjobolt med plass til to banjoer? Redigert 19.September.2021 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 19.September.2021 Link til dette innlegget Svart 19.September.2021 (redigert) det fins Tess Horten fikser det. er det Type 1 pumpe Retur inn i mitten , ta med pumpen til Tess så får du slanger med rette kuplinger i begge ender. Redigert 19.September.2021 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.