Oriongutten Startet 16.Juni.2003 Del på Facebook Startet 16.Juni.2003 Har en draco 25TC, og har problemer med å få tak i kalesbeslagene til bakerste bøyle. De skal ha et hull formet som et nøkkelhull. Kan noen fortelle meg hvor jeg kan skaffe noen slike? Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 16.Juni.2003 Del på Facebook Svart 16.Juni.2003 Dette høres ut som metallstykket i enden av røret. Mener at de fleste båtsjapper har dette i sortemanget. Hvis ikke bør de kunne skaffe dette med info om diamter på rør.......... Etter å ha sjekket Maritim sin katalog finnes endestykket -"Nøkkelbolt" i tre størrelser. Artikkel: 3044-17, 18 og 19. Wbben til Maritim klarer ikke å vise rett bilde. Pris 78,- pr. stk. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
GeirKS Svart 8.November.2004 Del på Facebook Svart 8.November.2004 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i et beslag som vist på bildet? GeirKS Sitér dette innlegget Link to post
GeirKS Svart 9.November.2004 Del på Facebook Svart 9.November.2004 Dytter denne fram på førstesiden.... GeirKS Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 9.November.2004 Del på Facebook Svart 9.November.2004 vad snakker vi om för dimensioner på rören ?? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
GeirKS Svart 9.November.2004 Del på Facebook Svart 9.November.2004 25 mm (fortrinnsvis) GeirKS Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 9.November.2004 Del på Facebook Svart 9.November.2004 Det jag tenkte på först var ju två NOA-kopplinger mot varandra! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
GeirKS Svart 9.November.2004 Del på Facebook Svart 9.November.2004 Egentlig ingen dum idè, de ser jo noenlunde ok ut. Tror det finnes "dobbel NOA" som kan brukes. Skal også sjekke med Jens Sagen da jeg (og Syzuki) har planer om å bestille noe derfra. GeirKS Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 9.November.2004 Del på Facebook Svart 9.November.2004 Egentlig ingen dum idè, de ser jo noenlunde ok ut. Tror det finnes "dobbel NOA" som kan brukes. Skal også sjekke med Jens Sagen da jeg (og Syzuki) har planer om å bestille noe derfra. GeirKS Trodde det var omvendt jeg, att Syzuki er hovleverandör til Jens Sagen ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
GeirKS Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Har nå fått vite at seilmaker Iversen i Bergen er leverandør av disse beslag til griperekke. GeirKS Sitér dette innlegget Link to post
pete Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Alf Hansen i Trondheim leverer dette også. Sitér dette innlegget Link to post
GeirKS Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Godt mulig, fikk tipset fra Jens Sagen, som kun hadde til 22mm rør. Jeg satser på 25 mm syrefaste rør. GeirKS Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 12.November.2004 Del på Facebook Svart 12.November.2004 Alf Hansen i Trondheim leverer dette også. Og de har også verksted og salg i Oslo, i Sandvika tror jeg.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.