Alias_Knagg Svart 23.September.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.September.2021 Hulda skrev for 21 timer siden: I Son er det myndighetspålagt anlegg for spyling Sjekket forøvrig denne, og hvis jeg ikke tar feil så tilhører den Sonskilen Båthavn og er kun tilgjengelig som del av betalt opptak og spyling, og det får jeg i Bunnefjorden også. (ikke det at det er så dyrt, det virker bare så bortkastet når jeg har henger og alt.) Sitér dette innlegget Polar 20 (1989) med Volvo Penta 2002 på Oslofjorden og i Øsfold Link to post
Alias_Knagg Svart 23.September.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.September.2021 Komodo skrev for 7 timer siden: Det er ikke så enkelt at man kan måle graden av forurensning på hvorvidt ugresset blir borte Nei presis. Problemet med disse stoffene er vel at de ikke brytes ned og akkumulerer seg i næringskjeden over lang tid. Og på toppen av næringskjeden i kjøkkenhagen er det noen jeg kjenner :-) Sitér dette innlegget Polar 20 (1989) med Volvo Penta 2002 på Oslofjorden og i Øsfold Link to post
Alias_Knagg Svart 23.September.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.September.2021 Alias_Knagg skrev for 6 timer siden: KaiH89 skrev for 11 timer siden: Du har én vaskeplass uten tak på Nygårdskrysset. Shell 7-eleven. - Var innom nå, og fikk et litt tvilende ja :-) De var tydelig vis plaget med at folk spylte båter der, og etterlot maritimt gufs som ble liggende å stinke. Oppfordringen var at man skulle ta det grøvste først for hånd, og sope sammen mest mulig å ta det med seg, ikke bare spyle alt ned i sluket. Sitér dette innlegget Polar 20 (1989) med Volvo Penta 2002 på Oslofjorden og i Øsfold Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.