R.O Startet 21.September.2021 Link til dette innlegget Startet 21.September.2021 Som i overskriften, er det Gjesteplasser der nå, hvor man kan ligge over natten..? Har registrert et bryggeanlegg der, men antar det er meste er privatplasser. Sitér dette innlegget Link to post
MIMA IV Svart 21.September.2021 Link til dette innlegget Svart 21.September.2021 (redigert) Gjestebrygga er markert med blått merke: Redigert 21.September.2021 av MIMA IV (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 21.September.2021 Link til dette innlegget Svart 21.September.2021 Er det noen begrensninger i størrelse på båt? Enten praktisk eller med regler? Er det fulle fasiliteter, toalett, strøm, dusj? Hva er prisen? Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Sahara Svart 21.September.2021 Link til dette innlegget Svart 21.September.2021 Minimalt med fasiliteter hvis det ikke skjedde noe nytt i løpet av sommeren. Maks 33 fot. Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 21.September.2021 Link til dette innlegget Svart 21.September.2021 Har 32 fot (i hvert fall heter den det :-) så dette var interresant. Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Pequod Svart 21.September.2021 Link til dette innlegget Svart 21.September.2021 (redigert) Lenge siden jeg har vært på Gressholmen, men sist jeg var der kostet det 100 for overnatting. Er ikke strøm der. 33 fot er for seilbåter, for motorbåter er det 40 fot som er grensen. http://www.gressholmen.com/sider/gjest.html Redigert 21.September.2021 av Pequod (see edit history) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Tom Rør Svart 21.September.2021 Link til dette innlegget Svart 21.September.2021 Det er strøm der, og prisen har nok gått opp noe i forhold til det Pequod sier. Vann tror jeg ikke de har fått enda. Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 21.September.2021 Link til dette innlegget Svart 21.September.2021 Tom Rør skrev 3 minutter siden: Det er strøm der, og prisen har nok gått opp noe i forhold til det Pequod sier. Vann tror jeg ikke de har fått enda. Som sagt, lenge siden jeg har vært der! Men positivt med strøm! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Sjøstein Svart 21.September.2021 Link til dette innlegget Svart 21.September.2021 (redigert) Koster 150,- for overnatting nå så fortsatt ikke noe upris. Men koster kr 100,- å ligge der på dagtid. Strøm i form av skjøteledninger på brygga og en vannslange. Toalett på land, men har ikke sett noe dusj. Koselig sted, har vært der flere ganger i sommer. Burde vært noe lignende på alle større øyer i fjorden synes jeg. Redigert 21.September.2021 av Sjøstein (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 22.September.2021 Link til dette innlegget Svart 22.September.2021 Er det noen logisk forklaring på hvorfor det er forskjellige grenser for maks lende for seil og motorbåt? Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 22.September.2021 Link til dette innlegget Svart 22.September.2021 Oi, det var interessant. Min mor var bestyrinne på restauranten der i 1960. Far var banemester på skytebanen. Jeg var tilgjengelig anviser. For en herlig sommer. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Ms Fortuna Svart 22.September.2021 Link til dette innlegget Svart 22.September.2021 Sist jeg lå der var det da vitterlig en stor strømstolpe midt på brygga med mange uttak. Er den borte? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 22.September.2021 Link til dette innlegget Svart 22.September.2021 Stolpen er der den ? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøstein Svart 22.September.2021 Link til dette innlegget Svart 22.September.2021 Tom Rør skrev 49 minutter siden: Stolpen er der den ? Stemmer det, jeg blandet et par forskjellige brygger. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.